پرداخت بیش از دو میلیارد تومان هزینه تحصیلی دانش آموزان نیازمند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی، بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به ۱۳ هزار و ۷۷۶ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد در استان پرداخت شده است.

پرداخت بیش  از دو میلیارد تومان هزینه تحصیلی دانش آموزان نیازمندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد هرساله در آستانه بازگشایی مدارس به منظور دستگیری از خانواده‌های مددجو و راهی کردن دانش آموزان نیازمند به گلستان تعلیم و تربیت کمک هزینه تحصیلی به این دانش آموزان پرداخت می‌کند.

رحمتی پور ادامه داد: در سال تحصیلی جاری ۱۳ هزار و ۷۷۶ دانش آموز مددجو در استان کرمانشاه از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۹ بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان مددجو کرمانشاهی اختصاص و طی روز گذشته این کمک هزینه به حساب سرپرستان دانش آموزان مددجو واریز شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: کمیته امداد به هر یک از دانش آموزان نیازمند تحت حمایت با توجه مقطع تحصیلی تا سقف ۳۰۰ هزار تومان کمک هزینه تحصیلی پرداخت می‌کند.

کیومرث رحمتی پور یادآور شد: در سال تحصیلی گذشته چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان نیازمند اعطا شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه کار جمع آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: این نهاد تمامی کمک‌های اهدایی به جشن عاطفه‌ها را نیز در اسرع وقت پس از جمع آوری به دست دانش آموزان و دانشجویان نیازمند خواهد رساند.

انتهای  پیام/ز



جمع آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار