کاهش ۳۸ درصدی جرائم فضای مجازی در زرند

جانشین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: در شش ماهه‌ی ابتدای سال جاری شاهد کاهش ۳۸ درصدی جرائم فضای مجازی در شهرستان زرند بودیم.

کاهش ۳۸ درصدی جرائم فضای مجازی در زرندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ یعقوب احمدی جانشین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در کارگروه رسانه و فضای مجازی شورای پیشگیری از وقوع جرم زرند گفت: از زمان تشکیل کارگروه رسانه و فضای مجازی در دادستانی و ارتقای سواد رسانه‌ای شهروندان و فعالان رسانه، شاهد کاهش جرایم حوزه فضای مجازی در این شهرستان هستیم.

او افزود: این کارگروه با مشارکت تمامی دستگاه‌های مرتبط و با هدف ارتقای سواد رسانه و سطح آگاهی‌های مردم شکل گرفته است و خوشبختانه برنامه‌های بسیار ویژه‌ای در عرصه فرهنگ سازی و خصوصا تهیه و تولید محتوی در دست اقدام دارد.

این مقام قضائی نقش رسانه و فضای مجازی را در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهم دانست و گفت:در دورانی زندگی می‌کنیم که سطح آگاهی عموم مردم به دشمنی تمام نشدنی استکبار بر علیه کشورمان بالا رفته و انتظار می‌رود که خواص هم این اهمیت را با بصیرتی والا درک کنند.

او افزود: نسخه‌ی عزتمندانه امام حسین علیه السلام برای تمام جوامع بشری، پایداری و مقاومت در برابر قدرت‌های غیر الهی زرپرست و زورگو در تمام دوران هاست، امیداوریم مسئولان کشور با تاسی از این شیوه، مشکلات کشور را حل نمایند.

احمدی با تاکید بر پیروی از قیام اباعبدالله توسط تمام ارکان حاکمیت گفت: قیام حسین ابن علی علیه السلام که سرشار از مفاهیم اجتماعی سیاسی اخلاقی و فرهنگی است درس‌های فراوانی برای بشریت دارد که ایستادگی در برابر ظلم و بی عدالتی و همچنین ترویج روحیه‌ی ایثار و شهادت طلبی تنها بخشی از این دانشگاه انسان ساز است.

این مقام قضایی با تاکید بر هوشیاری تمام مدیران جامعه در مواجه با سیاست‌های استکبار در برابر جریان انقلاب اسلامی، بیان داشت: دشمن از هر جایی که ضعف ما را احساس کند با قدرت شیطانی ورود می‌کند.

او با اشاره به دغدغه رهبر انقلاب (مدظله العالی) نسبت به جریان نفوذ دشمنان گفت:یکی از مهمترین ابزار‌هایی که وجود دارد بحث فضای مجازی است و امروزه وظیفه آحاد جامعه در تمام سطوح این است که با بررسی عمیق اهداف انقلاب اسلامی اجازه هیچگونه منفذی برای لطمه زدن به درختی که توسط امام راحل سلام الله علیه کاشته شده و بدستان توانمند مقام معظم رهبری تنومند گشته و با خون هزاران شهید آبیاری و ضمانت یافته است را ندهند.

انتهای پیام/س

اهمیت نقش رسانه و فضای مجازی در پیشگیری از وقوع جرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار