۱۴پروژه شهری در بافق آماده بهره برداری است

شهردار بافق گفت:۱۴پروژه شهری با اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد تومان در نیمه دوم سال جاری در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید علی نوروز زاده شهردار بافق به همراه اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان در بازدید از برخی پروژه‌های در دست اقدام شهرداری، گفت: در ۶ماهه دوم سال جاری بیش از ۱۴پروژه در حوزه‌های مختلف اعم از معابر شهری، روشنایی معابر، محوطه سازی میادین و ساختمانی به بهره برداری می‌رسد.

او اعتبار این پروژه ها را بالغ بر ۳۰میلیارد تومان بیان کرد و افزود: در حال حاضر این پروژه‌ها حدود ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

نوروز زاده به تشریح پروژه‌های بازدید شده پرداخت و تصریح کرد: فاز چهارم و نهایی احداث بلوار آیت الله میرغنی زاده با مساحت بیش از ۳۰ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، ساماندهی میدان ورودی استان کرمان و مسیر‌های منتهی، با مساحت ۴۰ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و احداث ایستگاه جدید آتش نشانی و اورژانس شهرستان بافق با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال برخی از این پروژه‌ها است.

او افزود: محوطه سازی و المان میدان مادر با مساحت ۳ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال و آزاد سازی و تملک بیش از ۲۳ هزار متر مربع بلوار باقرآباد با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های در دست اقدام است.

انتهای پیام/ی

بهره برداری از ۱۴پروژه شهری در آینده نزدیک در بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار