معاون اجتماعی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام عنوان کرد؛

نقش مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

معاون اجتماعی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش پرونده‌های قضایی نقش ممتاز و بسزایی داشته است.

نقش ممتاز مرکز مشاوره و مددکاری پلیس در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ ابوالحسن مهدوی  در حاشیه بازدید از مرکز مشاوره معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام، گفت:خدمات عام المنفعه و رایگان این معاونت در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش پرونده‌های قضایی قابل تحسین بوده و این مهم بیانگر آن است که نیروی انتظامی در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گام‌های مهمی برداشته است.

او افزود:همه ما وظیفه داریم برای جامعه عاری از آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و.. نیروی انتظامی را در رسیدن به این هدف والا همراهی کنیم.

 سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام به نقش مراکز مشاوره‌ای در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان اشاره کرد و ادامه داد: مصالحه بیش از ۷۲ درصدی پرونده‌ها توسط مشاوران و مددکاران اجتماعی قبل از ورود به چرخه قضائی یک کار ارزشمند است که در مرکز مشاوره آرامش نیروی انتظامی استان ایلام به انجام رسیده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار کرد:وظیفه پلیس پیش از آنکه یک مقابله کننده باشد، یک سازمان یاری دهنده است و راه اندازی مرکز مشاوره و مددکاری و توجه ویژه ناجا به این حوزه در این راستا است.

او بیان کرد:مراکز مشاوره و مددکاری در ناجا بستر ساز کمک به آسیب دیدگان اجتماعی است که اغلب تحت عنوان اختلافات خانوادگی به کلانتری مراجعه می‌کنند.

سرهنگ یاسمی یادآورشد:ارتقاء بهداشت روانی جامعه و آموزش مهارت‌های زندگی به افراد می‌تواند به کاهش آسیب‌های روانی یا اجتماعی و در نهایت کاهش جرم منجر شود.

انتای پیام/ د

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.