تصادف منجر به فوت در بهار

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در روستای آق کهریز این شهرستان خبر داد.

تصادف منجر به فوت در بهاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی حمزه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار بیان کرد: بنابر اطلاع مرکز eoc جمعیت هلال احمر استان همدان در ساعت ۲۰:۳۱ شب گذشته بروز تصادف بین یک دو دستگاه خودروی پراید و خاور در روستای آق کهریز ۸ کیلومتری پایگاه جاده قدیم صالح آباد به غارعلیصدر اعلام شد.

او با بیان اینکه نیاز به ست نجات و رهاسازی در این حادثه وجود داشت، افزود: تیم نجات پایگاه صالح آباد با آمبولانس و وسایل رهاسازی در ساعت ۲۰:۴۱ در صحنه حاضر شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر بهار با بیان اینکه متأسفانه راننده پراید در دم فوت کرده بود، گفت: بعد از برش خودرو رهاسازی انجام شده و جسد متوفی خارج و دو نفر مصدوم سرپایی نیز توسط نیرو‌های اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

حمزه علت حادثه را طبق نظر پلیس راهور اعلام کرد و گفت: سبقت غیرمجاز پراید و عدم توانایی کنترل خودرو توسط راننده علت بروز این تصادف دلخراش بوده است.

حمزه با اشاره به اینکه عملیات امدادرسانی در ساعت ۲۱:۴۵ پایان یافت، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس انتظامی، اورژانس و نجاتگران داوطلب امداد جاده‌ای پایگاه بهار در این عملیات حضور داشتند.

انتهای پیام/د.ا

سبقت غیرمجاز، جان راننده را گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار