احتمال کاهش کیفیت هوا در خراسان رضوی/آخر هفته‌ای خنک در انتظار مردم استان

با توجه به بررسی نقشه‌ها و تصاویر ماهواره ای، امروز برای مناطقی از استان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و بروز خسارت پیش‎بینی می‎گردد.

احتمال کاهش کیفیت هوا در خراسان رضوی/روند افزایش دما در استان ادامه داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با توجه به بررسی نقشه‌های آینده‎نگری و تصاویر ماهواره، از امروز بر سرعت وزش باد افزوده شده به طوری که برای مناطقی از استان (بخصوص نوار شرقی، جنوب شرق و بخش‎هایی از غرب) وزش باد شدید همراه با گردوخاک با احتمال کاهش کیفیت هوا و بروز خسارت پیش‎بینی می‎گردد.
 
همچنین ساعات بعدازظهر شاهد افزایش میزان ابرناکی آسمان خواهیم بود. از لحاظ دمایی نیز روند افزایش دما هوا تا پنج شنبه اوایل وقت ادامه داشته و بطور موقت روز‌های پایانی هفته هوا خنک‎تر می‎گردد.

در ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ۸ درجه سلسیوس سردترین و داورزن با بیشینه دمای ۳۴ درجه سلسیوس گرم‎ترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند.
 
طی این مدت کمینه و بیشینه دمای مشهد بین ۱۴ تا ۲۸ درجه سلسیوس در نوسان بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‎‎‎ تایباد و بردسکن با سرعت ۴۷ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

پیش بینی وضعیت آب و هوای خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.