آغاز طرح نشاط اجتماعی پاکسازی اطراف مدارس با رمز یا حسین

طرح نشاط اجتماعی پاکسازی اطراف مدارس امروز در سراسر استان آغاز و در طول سال تحصیلی ادامه دارد.

آغاز طرح نشاط اجتماعی پاکسازی اطراف مدارس بارمز یا حسینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم آغاز طرح نشاط اجتماعی پاکسازی اطراف مدارس گفت: نوجوانان و جوانان قشر تاثیر گزار حال و آینده نظام هستند و باید از هر آسیبی درامان باشند.

او با تاکید بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس تاکید کرد: نوجوانان و جوانان قشر تاثیر گزار درحال و آینده کشور هستند و تک تک آن‌ها در حوزه تصمیم گیری و تصمیم سازی مسئولان نیز نقش موثری دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به طرح پاکسازی اطراف و مسیر مدارس از هر گونه جرم و آسیبی افزود: هدف از اجرای این مانور پاکسازی اطراف و مسیر مدارس از خرده فروشان، معتادان متجاهر، توزیع کنندگان مشروبات الکی، ارازل و اوباش، سارقان به عنف خواهد بود تا دانش آموزان درکمال امنیت و آرامش دوران تحصیل خود را سپری کنند.

او تصریح کرد: این طرح باشروع سال تحصیلی شدت بیشتری خواهد گرفت و باتلاش سبزپوشان سخت کوش سرو قامت و همکاری دستگاه‌های همکار اجازه جولان به مجرمان و هنجار شکنان را نخواهیم داد و محیط را برای مجرمان ناامن خواهیم کرد.

انتهای پیام/س

طرح نشاط اجتماعی پاکسازی اطراف مدارس از امروز آغاز می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار