بسته حوادث ۲۷ شهریورماه؛

حوادث روز استان خوزستان در بسته خبری چهارشنبه ۲۷ شهریورماه

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۲۷ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سانحه رانندگی در دزفول قربانی داشت

مجتبی چابک مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی دزفول گفت: طی تماسی، گزارش یک مورد تصادف حوالی روستای بنوت در بخش چغامیش دزفول ثبت شد.

او افزود: نیرو‌های اورژانس همراه با ۳ دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های خیبر، صفی آباد و شمس آباد به محل حادثه اعزام شدند.

چابک بیان داشت: برخورد خودرو پژو و تیبا منجر به کشته شدن یک مرد ۳۳ ساله و یک مرد با هویت نامشخص شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی دزفول تصریح کرد: ۲ مرد ۲۸ و ۳۴ ساله، یک کودک ۱.۵ ساله و ۲ خانم ۱۷ و ۳۳ ساله نیز در این تصادف مصدوم و توسط نیرو‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

 باند سارقان منزل در دزفول متلاشی شد

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: بررسی وقوع چندین فقره سرقت منزل در این شهرستان در دستورکار ماموران انتظامی  قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۴ بموفق به شناسایی اعضاء یک باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای سابقه دار و غیر بومی شدند، که پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چتد عملیات هر ۳ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که در سرقت‌ها از آن استفاده می‌شد توقیف شد.

فرمانده انتظامی دزفول تصریح کرد: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۱۵ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

 پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در مسجدسلیمان

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: به مدت ۴۸ ساعت طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و مبارزه با فروشندگان مواد مخدر و سارقان در شهرستان با هماهنگی مرجع قضائی  به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ۴ توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر به همراه، مقدار ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر و ۲ سارق با ۶ فقره سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ حسینی بیان داشت:  مردم از اجرای این طرح از همکاری خوب مردم در برقراری نظم و امنیت در شهرستان قدردانی و رضایت داشتند.

 فرمانده انتظامی مسجدسلیمان تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه تهیه و توزیع مواد مخدر، شرارت و سرقت، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

دستان سارقان حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره در ماهشهر بسته شد

سرهنگ  رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: رسیدگی به چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان مخفیگاه باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان را که با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی اظهار داشت: در بازجویی پلیس متهمان به ۱۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: از مخفیگاه متهمان مقادیری وسایل سرقتی از قبیل شیر آلات ساختمانی، کلید و پریز، سیم برق، توالت فرهنگی، قالیچه، لامپ، دریل، پمپ آب و اتصالات گازکشی کشف شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستگیری ۲۹ سارق حرفه‌ای در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۳ روز در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران پلیس ۲۹ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، ۱ سارق به عنف، ۸ خرده فروش موادمخدر و ۱۰ نفر دارنده سلاح غیرمجاز را شناسایی، پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: در اجرای این طرح مقدار ۹ کیلو و ۵۸۷ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی اهواز گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۰۳ فقره انواع سرقت در اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام مسئول اظهار داشت: ۳۱ دستگاه موتورسیکلت و ۲۱ خودروی متخلف توقیف و ۱۷ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد.

او ادامه داد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

البسه قاچاق در اندیمشک به بازار نرسیدند

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی ایست و بازرسی پل زال در محور اندیمشک_ خرم آباد با اقدامات اطلاعاتی از تردد ۴ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق مطلع و با ایجاد تور ایست و بازرسی طی ۴ عملیات پی در پی شناسایی و متوقف کنند.

او افزود: انواع پوشاک و البسه قاچاق از جمله ۲۰ طاقه پارچه، تعداد ۱۴۰ دست بلوزدخترانه، کاپشن و پالتو مردانه، ۱۶۰ جفت کفش مردانه و زنانه، ۲۲۰ دست پیراهن و شلوار، ۵۵۰ دست تک پوش آستین بلند زمستانه و ۵۰۰ دست زیرپیراهن فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی در بازرسی از خودرو‌های توقیفی کشف شد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در این رابطه ۴ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.