روشن شدن چراغ ۱۰ نقطه در جاده‌های مازندران

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: ۱۰ نقطه در جاده‌های مازندران به سیستم‌های روشنایی مجهز شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حسن جهانیان سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از عملیات احداث روشنایی ۱۰ نقطه در جاده های استان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح به طول ۹ کیلومتر ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

او با بیان اینکه احداث روشنایی عاملی موثر در جهت ایمن سازی جاده‌ها است، افزود: مهمترین کارکرد سیستم‌های روشنایی ایجاد دید آسان و دقیق، امکان تشخیص وسایل نقلیه در فاصله مناسب، تشخیص به موقع موانع، علائم و تابلو‌های راهنمایی و رانندگی در محورهاست.

جهانیان ادامه داد: حداقل مقدار مورد نیاز روشنایی راه بستگی به نوع آن، سرعت و حجم ترافیک شبانه راه، وضعیت مکان‌های اطراف راه و کاربری آن و همچنین میزان عبور و مرور عابرین پیاده دارد.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: محور‌های پلیس راه تا زیر آب و سوادکوه، کمربندی فریدونکنار و نوشهر، محورتنکابن –نشتارود، محور گهرباران از پل نکا چوب تا سه راهی حیات وحش، محور سه راهی گهرباران پل لاریم جویبار و محور تاکام (شکتا) از جمله جاده هایی هستند که عملیات روشنایی در آن‌ها انجام شود.

بیش از حدود ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های مازندران دارای روشنایی هستند.
 
انتهای پیام/س

ایمن سازی ۱۰ نقطه از راه‌های استان با سیستم‌های روشنایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.