فرماندار یزد مطرح کرد؛

رفع مشکلات مردمی اولویت اصلی دفاتر تسهیل گری

فرماندار یزد گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظفند مکاتبات و مطالبات مردمی و محلی شهرستان را پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید محمد رستگاری فرماندار یزد در  نشست با مدیران دفاتر تسهیل گری فعال در محلات شهرستان یزد با اشاره به اینکه رسالت اصلی دفاتر تسهیل گری شناخت محیطی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی محلات شهرستان است، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان یزد موظفند مکاتبات و مطالبات این دفاتر تخصصی و محلی شهرستان را پاسخگو بوده و در اجرای هر چه بهتر اهداف این دفاتر نهایت مساعدت و همکاری را داشته باشند.

اوبا اشاره به نقش برخی سازمان‌های مردم نهاد در سنوات گذشته بر ارتقاء و شناساندن محلات خود در سطح شهرستان، افزود: دفاتر تسهیل گری با توجه به دستورالعمل هدفمند و عملیاتی خود و همچنین کادر تخصصی دخیل در اجرای اهداف آنها، مسلما می‌تواند نقشی مشابه و بعضاَ پر رنگ‌تر و اثربخش‌تر در محلات کمتر دیده شده و مناطق محروم حاشیه شهر ایفا نمایند.

رستگاری  از مدیران و تسهیلگران دفاتر تسهیلگری فعال محلات شهرستان خواست تا در روند عملیاتی و اجرایی اهداف خود، در صورت مواجهه با هرگونه مانع و مشکلی، ابتدا از فرمانداری و مبادی اجرایی شهرستانی پیگیری نمایند.

فرماندار یزدگفت: اولویت برنامه‌ی کاری خود  بازدید میدانی از دفاتر تسهیل گری شهرستان و چگونگی انجام کار آن‌ها را به اتفاق برخی مسئولان دست اندر کاران دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/ی

رسالت اصلی دفاتر تسهیل گری شناخت محیطی، فرهنگی، اجتماعی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار