فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز:

اجرای ۳۰۰ برنامه توسط سپاه احمد بن موسی (ع) در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه توسط این ناحیه از سپاه پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، بیان کرد: این هفته می‌تواند نمایشی برای اتحاد، انسجام و برداری که در دوران دفاع مقدس تبلور یافته بود و ارائه الگو و سبکی مناسب برای زندگی جوانان باشد.

او با اشاره به شعار امسال هفته دفاع مقدس مبنی بر "ما پیروزیم"، افزود: با تمرکز بر این شعاری محوری و با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری در موضوع رونق تولید و همبستگی ملی، تلاش شده تا محور برنامه‌های هفته دفاع مقدس بر ترویج روحیه جهادی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف باشد.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز ادامه داد: برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس بیانگر مفاهیم حماسه و ایثار و برجسته سازی دستاورد‌های ماندگار هشت سال جنگ تحمیلی است.

خسروانی ادامه داد: بهره‌گیری از فضای معنوی ماه محرم با برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری با موضوع محرم و هشت سال پایداری در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس مدنظر قرار گرفته است.

او از برگزاری همایش فرماندهان شهید دفاع مقدس با حضور ایثارگران فارس در حرم احمد بن موسی (ع) خبر داد و گفت: در این همایش به بررسی نقش شهیدان فکوری، فلاحی، کلاهدوز و جهان آرا در جنگ پرداخته می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز با اشاره به برگزاری نخستین اردوی جهادی با موضوع تخصصی فضای مجازی توسط این ناحیه از سپاه در مناطق محروم به ویژه شرق شیراز، عنوان کرد: در این اردو مباحثی، چون آموزش سواد رسانه به ویژه برای مادران، آموزش استفاده مناسب از این فضا توسط نوجوانان در مناطق محروم، آموزش ساخت کلیپ برای انعکاس مشکلات محله‌ها و ... در دستور کار قرار می‌گیرد.

خسروانی از ایجاد مرکز تخصصی مشاوره فضای مجازی تحت عنوان "طلیعه سوم" برای اولین بار در شرق شیراز هم خبر داد و افزود: در این مرکز مشاوره فنی (رفع هک، جلوگیری از دسترسی به اطلاعات شخصی و ...) ارائه می‌شود.

او به اجرای پروژه‌های محرومیت زایی در قالب رزمایش و پیش رزمایش الی‌بیت‌المقدس هم اشاره و عنوان کرد: در راستای این رزمایش پروژه‌های محرومیت زدایی جهت اشتغال به کار محرومین مناطق حاشیه و کم‌تر برخوردار اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز افتتاح کارگاه خیاطی در شهرک سعدی، مرمت ٥٠ واحد مسکونی محرومین، تامین سبد معبشتی در مناطق حاشیه و کم‌تر برخوردار، تامین لوازم‌التحریر ٢ هزار دانش آموز محروم شرق شیراز، کمک هزینه ٢٠٠ البسه‌ها دانش آموزی، اعزام تیم پزشکی به مناطق حاشیه به مدت یک هفته در بوستان شهروند، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی در سهل آباد، داریون، شریف آباد و شهرک سعدی، راه‌اندازی تور‌های علمی صنعتی، برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد، حضور در رژه نیرو‌های مسلح، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، تجلیل از سربازان وظیفه، تجلیل از کارآفرینان صنعتی، گردهمایی یاران بی ادعا، نشست تخصصی راویان دفاع مقدس، همایش نونهالان حسینی، افتتاح مراکز مشاوره در مناطق محروم و نمایش فیلم‌های دفاع مقدس در محلات را از شاخص‌ترین برنامه‌هایی عنوان کرد که در هفته دفاع مقدس اجرایی می‌شود.

خسروانی گفت: همچنین در هفته دفاع مقدس فرصت ایده‌آلی برای جوانان در حوزه آموزش، اشتغال و کارآفرینی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ب

صحبت های فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز  درباره هفته دفاع مقدس

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.