3 میلیارد ریال اعتبار برای احداث پد بالگرد در بیمارستانهای کردستان

مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بیمارستان‌های تابعه در پنج شهرستان استان به زودی به پد بالگرد مجهز می‌شوند.

3 میلیارد ریال اعتبار برای احداث پد بالگرد در بیمارستانهای کردستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مصطفی فرامرزی با بیان اینکه برای احداث این پد‌ها سه میلیارد ریال اعتبار صرف شده افزود: پد‌های بالگرد در بیمارستان‌های بعثت سنندج، بوعلی مریوان، امام حسین (ع) بیجار، شهید بهشتی قروه و رازی بانه احداث شده و آماده بهره برداری است.

او افزود: احداث این پد‌ها با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن مناطق جغرافیایی استان و ضرورت ارائه سریع خدمات سلامت و فوریت‌های پزشکی در این بیمارستان‌ها انجام شده است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم کردستان با اشاره به راه اندازی اورژانس هوایی از مرداد سال گذشته در استان افزود: از زمان راه اندازی تاکنون بیش از ۱۱۲ ماموریت امداد هوایی در استان انجام شده است.

فرامرزی اظهار داشت: ۴۹ مورد از این تعداد ماموریت انجام شده در نیمه نخست امسال بود که تکنسین‌ها با استفاده از بالگرد در سریعترین زمان ممکن بر بالین بیماران حضور یافتند.

اورژانس هوایی فوریت‌های پزشکی کردستان به عنوان سی و سومین اورژانس هوایی کشور از مرداد سال گذشته راه اندازی و به مجهزترین تجهیزات پزشکی روز دنیا تجهیز شده است.

انتهای پیام/ت

تجهیز بیمارستانها به پد بالگرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.