عباس آقایی:

علیپور و ترابی نفرات تعیین‌کننده پرسپولیس در دربی هستند/ شاگردان کالدرون نباید استقلال را حریفی ساده تصور کنند

بازیکن پیشین پرسپولیس تأکید کرد که پرسپولیسی‌ها نباید استقلال را حریفی ساده تصور کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس آقایی، در ارتباط با دربی نودم تهران و شرایط استقلال و پرسپولیس در آستانه این بازی گفت: دربی همیشه یک بازی خاص است و خیلی کم پیش می‌آید پیش‌بینی‌ها در مورد نتیجه بازی کاملاً درست از آب در بیاید. پرسپولیس طبیعتاً از لحاظ امتیازگیری و جایگاهش در جدول وضعیت مناسب‌تری نسبت به استقلال دارد، ولی این دلیل نمی‌شود که پرسپولیسی‌ها برد تیم‌شان را قطعی بدانند. شاگردان کالدرون نباید استقلال را حریفی ساده تصور کنند. به‌هرحال استقلال هم دنبال نتیجه گرفتن در این بازی است تا از فشاری که در چند هفته اخیر روی این تیم ایجاد شده است، خارج شود.

علیپور و ترابی نفرات تعیین‌کننده پرسپولیس در دربی هستند/ شاگردان کالدرون نباید استقلال را حریفی ساده تصور کنند

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش با اشاره به تقابل کالدرون و استراماچونی خاطرنشان کرد: این دو مربی با دو دیدگاه و سبک متفاوت برابر هم قرار می‌گیرند. فوتبال آمریکای جنوبی به حرکات انفرادی، بازی تهاجمی و پرس در زمین حریف تکیه دارد و فوتبال ایتالیا هم روی نظم تاکتیکی و سازمان‌دهی دفاعی استوار است. اینکه در دربی کدام سبک بتواند موفق‌تر باشد مشخص نیست و این موضوع بستگی به پیاده شدن خواسته‌های تاکتیکی هر دو مربی و عملکرد بازیکنان دارد، هر چند که اتفاقات هم در فوتبال تأثیرگذار هستند.

آقایی پیش‌بینی‌اش از نتیجه این بازی را این‌طور مطرح کرد: پیش‌بینی غیرممکن است، ولی امیدوارم که پرسپولیس برنده شود، چون از موفقیت این تیم لذت می‌برم. هواداران هم دوست دارند که تیم‌شان رقیب سنتی را شکست بدهد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

هافبک پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «کدامیک از بازیکنان پرسپولیس می‌توانند نقش مهمی در دربی داشته باشند؟»، گفت: هر بازیکنی در پست خودش تعیین‌کننده است، ولی در پرسپولیس نفرات تهاجمی و سرعتی این تیم مثل مهدی ترابی و علیپور تعیین‌کننده هستند. اگر آن‌ها در روز خوب‌شان باشند قطعاً می‌توانند برای تیم‌شان تأثیرگذار ظاهر شوند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار