جابجایی بیش از یک میلیون تن کالا و بار در استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجائی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا و بار در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل گفت: در ۵ ماهه نخست سالجاری یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا و بار در استان اردبیل جابجا شده است.

او فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان اردبیل را یادآور شد و افزود: ۱۱ هزار و ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: با تلاش رانندگان و فعالان حوزه حمل ونقل وضعیت حمل کالا و بار در استان اردبیل کاملا عادی و روان است.

شیرین زاده از توزیع ۴۵ هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک در بین رانندگان استان اردبیل خبر داد و گفت: این میزان لاستیک از ابتدای شروع طرح یعنی از تیر ماه ۹۷ تا به امروز توزیع شده است که برای رفع نیاز رانندگان و حمایت از آنان برای خدمات رسانی مطلوب به مردم توزیع لاستیک سهمیه‌ای به نرخ مصوب دولتی همچنان ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه لاستیک موجود در انبار‌ها بیش از نیاز رانندگان است و با انباشت لاستیک روبرو هستیم تصریح کرد: توزیع لاستیک ناوگان‌های درون شهری و برون شهری بصورت نرم افزاری و تحت وب انجام می‌شود، لذا حواله‌های صادره نیز بر مبنای کارکرد ناوگان بصورت سیستمی صادر می‌گردد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه مسئولیت توزیع لاستیک برای ناوگان‌های دارای کارت هوشمند با اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای است تصریح کرد:لاستیک رانندگانی که فاقد کارت هوشمند هستند از طریق شهرداری‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ح

فعالیت بیش از ۷ هزار دستگاه ناوگان باری در اردبیل

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار