تابش:کسب مقام دوم باعث افزایش انگیزه ورزشکاران شد/ فعالیت ما در دوومیدانی مستمر خواهد بود

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: کسب مقام دوم در لیگ دوومیدانی خوب است و این موضوع باعث افزایش انگیزه ورزشکاران می‌شود.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نخستین حضور  تیم دوومیدانی این باشگاه در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور اظهار کرد: بله با توجه به اینکه سپاهان یک باشگاه چند منظوره است و در چندین رشته ورزشی در بخش بانوان و آقایان حضور دارد به همین علت  تصمیم گرفتیم که امسال در دوومیدانی سرمایه گذاری کرده و وارد این رشته ورزشی شویم. دوومیدانی  رشته ورزشی مادر و اصلی است  به همین دلیل باید وارد این رشته ورزشی می‌شدیم و در سال‌های آینده قوی‌تر و بهتر در بخش آقایان و بانوان در دوومیدانی فعالیت می‌کنیم.  


بیشتر بخوانید: قهرمانی آسان پرداخت در لیگ دوومیدانی


تابش در باره عملکرد تیم دوومیدانی سپاهان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌ها اظهار کرد: با توجه به اینکه سال اولی است که در دوومیدانی شرکت کردیم و فرصت کافی برای آماده سازی نبود، اما عملکرد تیم خوب بوده است. کسب مقام دوم در لیگ دوومیدانی خوب است و این موضوع باعث افزایش انگیزه ورزشکاران می‌شود، اما هدف ما بالاتر از این‌ها است و قصد داریم در این رشته ورزشی سازندگی کنیم تا بتوانیم به دوومیدانی در سطح کشور کمک کنیم.  

در تیم های پایه دوومیدانی هم فصل آینده سرمایه گذاری می کنیم 

او ادامه داد: به هر حال حدود یک ماه است که تیم دوومیدانی را راه اندازی کردیم و در این رشته ورزشی مشغول به فعالیت شدیم. به هر حال با توجه به سیاست و خط منشی که در  باشگاه فولاد مبارکه سپاهان حاکم است به طور حتم در تیم‌های  پایه دوومیدانی هم فصل آینده سرمایه گذاری می‌کنیم.  

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه این باشگاه فصل آینده در دوومیدانی تیمداری می‌کند، گفت: بله ما مقطعی وارد یک رشته ورزشی نمی‌شویم و در هر رشته ورزشی با مطالعه و بررسی حضور می‌یابیم و فعالیت ما در دوومیدانی مستمر و ریشه دار است.

بودجه اضطراری برای دوومیدانی تعیین کردیم  

او درباره اینکه قرارداد‌های دوومیدانی پایین است و مبلغ قرارداد‌های تیم سپاهان چقدر است، گفت: ما طبق بودجه مان در دوومیدانی هزینه می‌کنیم. البته ما بودجه‌ای از قبل برای دوومیدانی پیش بینی نکرده بودیم، اما با تمایل باشگاه و دستور عظیمیان مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه اصفهان تیم دوومیدانی تشکیل شد و بودجه اضطراری و ویژه برای این رشته ورزشی تعیین کردیم و فکر نمی‌کنم نسبت به تیم‌های دیگر دوومیدانی قراردادهایمان پایین باشد و شرایطمان بهتر می‌شود.  


بیشتر بخوانید: اهدای پاداش ارزی به ورزشکاران برتر لیگ دوومیدانی


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از دوومیدانی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار