آیت‌الله جنتی در جلسه امروز شورای نگهبان:

سخنان رهبر انقلاب درباره منع مذاکره با آمریکا "اتمام حجت" است/ حمله پهپادی یمن حیثیت عربستان را برد

دبیر شورای نگهبان گفت: حمله پهپادی یمنی‌ها به مهم‌ترین پالاشگاه نفتی عربستان صدمه سنگینی بر حیثیت سعودی و حامیان آن بود.

سخنان رهبر انقلاب درباره منع مذاکره با آمریکا به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان امروز (چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸) در جلسه این شورا با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت امام حسین علیه‌السلام گفت: بیانات حکیمانه دیروز رهبر معظم انقلاب درباره منع مذاکره با آمریکا و عدم تسلیم شدن در مقابل فشارها، اتمام حجتی بود برای کسانی که احیاناً در کشور به فکر مذاکره با آمریکا بودند.

وی تأکید کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب نیز چندین بار فرمودند راه‌حل مشکلات کشور توجه مسئولان به توان داخلی و مقاوم‌سازی درونی است و مذاکره با آمریکا نه‌تنها رافع مشکلات نیست بلکه سم مهلک است.

آیت‌الله جنتی در ادامه سخنان خود به توانمندی دفاعی یمنی‌ها در مقابل تجاوزگری رژیم آل‌سعود اشاره کرد و اظهار داشت: حمله پهپادی یمنی‌ها به مهم‌ترین پالاشگاه نفتی عربستان صدمه سنگینی بر حیثیت رژیم سعودی و حامیان آن وارد کرد و پاسخی کوبنده به چند سال تجاوزگری و جنایت آن‌ها بر مردم مظلوم یمن بود.

دبیر شورای نگهبان در خاتمه با اشاره به نزدیک شدن ایام پیاده‌روی اربعین حسینی ابراز امیدوار کرد: به فضل خدا این پدیده عظیم هرچه با شکوه‌تر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
هر کس بخواهد بر خلاف امر رهبری با امریکا مذاکره کنه سرو کارش با ملت وطن پرست ومومن ایران اسلامی میباشد
آخرین اخبار