کشف ۲ هزار و ۵۶۸ جفت کفش خارجی قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲ هزار و ۵۶۸ جفت کفش خارجی قاچاق و فاقد مجوز در این استان خبر داد.

کشف ۲ هزار و ۵۶۸ جفت کفش خارجی قاچاق در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که قاچاقچیان کالا قصد دارند از بنادر جنوبی کشور کالا‌های خارجی فاقد مجوز را با یک دستگاه کامیون به شهر‌های غربی کشور انتقال دهند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او اضافه کرد: پس از اطمینان از صحت خبر، ۳ اکیپ از ماموران پلیس آگاهی استان به محور جوکار_همدان اعزام و نسبت به کنترل خودرو‌های عبوری اقدام کردند که عصر روز گذشته کامیون مذکور در شهر جوکار مشاهده و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی‌های صورت گرفته در زیر کیسه‌های علوفه ۲ هزار و ۵۶۸ جفت کفش خارجی قاچاق و فاقد مجوز کشف و پرونده متهم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

او با اشاره به این که ارزش کالا‌های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده افزود: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ ش

۲ هزار و ۵۶۸ جفت کفش خارجی قاچاق در همدان کشف شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، کفش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.