استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای بازگشایی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در کارگروه پروژه مهر ۹۸ استان کرمان، گفت: از تمامی ظرفیت‌ها برای بازگشایی مدارس باید به نحو احسن استفاده شود.

استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای بازگشایی مدارسبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، بنا به اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرملن صبح امروز در کارگروه پروژه مهر ۹۸ آموزش و پرورش استان کرمان اجرای مطلوب و باشکوه پروژه مهر و ایجاد فضایی بانشاط در مدارس استان را یکی از اولویت‌های مهم از سوی متولیان امر و دست اندرکاران آموزش و پرورش در استان دانست.

اوافزود: بستر و زمینه مناسب برای دمیدن روح امید، نشاط و شادابی در فصل بازگشایی مدارس در بیش ۷ هزار مدرسه این استان فراهم شده است.

اسکندری نسب پروژه مهر را نمادی از همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت و گامی در راستای سازماندهی و ساماندهی بهتر امور آموزشی در این عرصه حساس و سرنوشت ساز عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان آغاز پروژه مهر به منظور ایجاد هماهنگی‌ها و تصمیم سازی‌های درست و بهینه در راستای بازگشایی مدارس و ایجاد شور ونشاط بین دانش آموزان را از خرداد و پس از امتحانات پایان سال تحصیلی اعلام کرد.

اوتصریح کرد: پروژه مهر با پنج هدف راهبردی شامل بهینه سازی عملکرد نیروی انسانی، ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی، احصاء دقیق موانع و آسیب‌های موجود در حوزه‌های گوناگون، اجرای برنامه‌های از قبل پیش بینی شده در فرآیند آموزشی و تربیتی و استفاده بهینه از فرصت ها، اجرایی و عملیاتی می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه برنامه ریزی برای یک سال تحصیلی موفق، کارآمد، هدفمند در عرصه آموزشی و تربیتی در قالب پروژه مهر دیده می‌شود، گفت: برنامه‌های مدون در این طرح در قالب پنج کارگروه (کمیته تخصصی) عملیاتی خواهند شد.

اسکندری نسب، گفت: این کمیته‌ها شامل کمیته تعمیر و تجهیز، سازماندهی، نظارت و ارزیابی، توجیه و تبلیغ و تایید صلاحیت نسبت به انجام وظایف محوله برای هر آموزشگاه است.

انتهای پیام/ح

بازگشایی مدارس به بهترین شکل انجام می شود

برچسب ها: مدرسه ، بازگشایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار