پایان قدرت نمائی شرور سابقه دار در شهرستان" سیب و سوران"

با تلاش و پیگیری پلیس امنیت عمومی عامل شرارت‌های سریالی در شهرستان "سیب و سوران" در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

پایان قدرت نمائی شرور سابقه دار در شهرستانسردار"محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت‌های سریالی فرد سابقه دار در سطح شهرستان سیب و سوران با قدرت نمایی، عربده کشی، حمل سلاح گرم، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او  افزود: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه داشت تا اینکه روز گذشته به اطلاعاتی در خصوص تردد این فرد شرور در یکی از مناطق حاشیه شهر سوران به دست آمد و بلافاصله تیم عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی برای دستگیر او وارد عمل شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان سیب و سوران با کنترل نامحسوس ورودی شهر "سوران" متهم را که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکی رنگ در تردد بود شناسایی و به او دستور ایست دادند.

سردار قنبری بیان کرد: متهم با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به دستور ایست متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در محدوده روستای کمال آباد کنترل خودرو را دست داده و با دیوار یک منزل مسکونی برخورد می‌کند و قبل از فرار از محل با سرعت عمل ماموران انتظامی دستگیر می‌شود.

او  با اشاره به معرفی این شرور تحت تعقیب به مقام قضائی افزود: پلیس با قاطعیت با اخلالگران نظم و امنیت در چارچوب قانون برخورد می‌کند و از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده فعالیت‌های مجرمانه و غیر قانونی توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰، پلیس را مطلع، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/ع

شرور سابقه دار دستگیر شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار