نمکی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

دانشکده فوریت‌های پزشکی از مهر راه‌اندازی می‌شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشکده فوریت‌های پزشکی از اول مهرماه به منظور تربیت افراد چند منظوره برای فوریت‌های پزشکی کشور دایر می‌شود.

دانشکده فوریت‌های پزشکی از مهر راه‌اندازی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی،  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به استخدام سه هزار نفر از کارکنان اورژانس اظهار کرد: این افراد قطعا از طریق آزمون و توجه ویژه به سوابق تحصیلی پذیرفته خواهند شد.

نمکی گفت: برای اولین بار تکنسین فوریت‌های پزشکی خانم را هم به این مجموعه پس از طی دوره آموزشی‌شان اضافه می‌کنیم و تاکنون صرفا پرسنل‌های مرد به شکل ویژه در این بخش خدمت می‌کردند که اضافه شدن خانم‌ها به این بخش قطعا موثر و مفید برای کشور خواهد بود.


بیشتر بخوانید: افرادی از داخل و خارج وزارت بهداشت در زمینه تخلفات ارزی و دارویی دخیل بودند/ شرکت نکردن نماینده وزارت صنعت در کمیته کالا‌های آسیب‌رسان


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: دانشکده فوریت‌های پزشکی از اول مهرماه به منظور تربیت افراد چند منظوره برای فوریت‌های پزشکی کشور دایر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار