در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آخرین جزئیات از توزیع کتاب‌های درسی/ شرایط برای ثبت سفارش موردی

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به آخرین جزئیات توزیع کتاب‌های درسی شرایط ثبت سفارش موردی را تشریح کرد.

آخرین جزئیات از توزیع کتاب‌های درسی/ شرایط برای ثبت سفارش موردیعلی باقر‌زاده معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند توزیع کتاب‌های درسی اظهار کرد: تاکنون ۹۲ درصد دانش آموزان دوره ابتدایی و ۹۷ درصد دانش آموزان متوسطه از طریق ثبت سفارش اینترنتی برای کتاب‌های درسی اقدام کرده‌اند.

او ادامه داد: برخی از استان‌های کشور همچون خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان در زمینه ثبت سفارش کتاب‌های درسی کمتر اقدام کرده‌اند که امیدواریم در فرصت باقی مانده این کار برای تمامی دانش آموزان انجام شود.

باقرزاده با تأکید بر اینکه به تعداد تمام دانش آموزان در سال تحصیلی جدید کتاب درسی منتشر شده است، تصریح کرد: چنانچه دانش آموزی تا پایان شهریور ماه ثبت سفارش کتاب‌های درسی را انجام ندهند بعد از این زمان می‌توانند ثبت موردی کتاب‌های درسی را داشته باشند.


بیشتر بخوانید: کلاف سردرگمی به نام معوقات فرهنگیان/ پول معلمان در آموزش و پرورش چه می‌شود؟


چگونگی توزیع کتاب در مناطق سیل‌زده

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بیان کرد: بعد از ثبت سفارش موردی کتاب و پرداخت هزینه پست کتاب‌ها در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد و نگرانی بابت کمبود کتاب نداریم.

او درباره توزیع کتاب‌های درسی در مناطق سیل زده تأکید کرد: در مناطق سیل زده هم توزیع کتاب‌ها به طور کامل انجام شده است و دانش آ‌موزان در این مورد نگرانی ندارند؛ همچنین در مناطق محروم از جمله سیستان و بلوچستان کتاب‌های درسی به صورت نیم بها ارائه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار