جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا:

مرز مهران پر حجم‌ترین مرز در عملیات اربعین/ زائران بدون گذرنامه به مرز مراجعه نکنند

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان این که زمان کمی تا آغاز عملیات بزرگ اربعین باقی مانده است گفت: مرز مهران پر حجم‌ترین مرز در عملیات بزرگ اربعین است.

مرز مهران پر حجم‌ترین مرز در عملیات اربعین/ زائران بدون گذرنامه به مرز مراجعه نکنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا پس از ورود به مهران و بازدید از پایانه مرزی گفت:در سال‌های گذشته حجم زیاد زائران اربعین حسینی (ع) از مرز مهران ورود و خروج داشتند و امسال نیز پیش بینی می‌شود بار سنگینی از مأموریت اربعین حسینی (ع) در این مرز حاکم باشد و باید نسبت به سال‌های قبل تلاشمان را در جهت پذیرایی از زائران بیشتر کنیم.

او با بیان اینکه در تلاش هستیم پذیرایی مناسبی از زائران داشته باشیم، افزود: پیش بینی افزایش حجم زائران توسط همه مسئولان و خادمان مردم صورت گرفته و در این راستا باید همه تلاش کنیم زیرساخت‌ها را به نحو مناسب انجام دهیم و نیروی انتظامی هم تمام توان خود را در این راستا به کار خواهد بست تا زائران سفری امن و ایمن داشته باشند.

سردار فتحی زاده با اشاره به اینکه آماده شدن زیرساخت‌ها در برقراری نظم و امنیت کمک می‌کند، ادامه داد: نیروی انتظامی با توجه به حجم عظیم تردد زائران در مرز مهران ظرفیت بالای امکانات و نیرو‌های خود را در این مرز به کار خواهد بست.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امسال خودرو‌های بیشتری نسبت به سال‌های قبل به ایلام و مرز مهران وارد خواهند شد، اضافه کرد:آماده سازی پارکینگ‌ها و ظرفیت آن‌ها برای ما بسیار مهم است و پارکینگ داران باید با مدارک قانونی اقدام به فعالیت کنند.

او با بیان اینکه زائران عزیز با مدارک قانونی به مرز مراجعه کنند، از زائران خواست: با مدیریت زمان و استفاده از فرصت نسبت به تکمیل مدارک قانونی اقدام و کار‌های سفر خود را به روز‌های پایانی و شلوغ مراسم اربعین موکول تا با هم بتوانیم مانند سال‌های گذشته یک مراسم و عملیات زیبا و بزرگ را مجدداً در سطح ملی شاهد باشیم.

انتهای پیام/ د

مرز مهران پر حجم‌ترین مرز در تردد

برچسب ها: اربعین 98 ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.