هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛

شهرخودرویی‌ها در اندیشه تثبیت صدرنشینی/ زردپوشان اصفهانی در انتظار لغزش شاگردان گل محمدی

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۸ دیدار در روز‌های جمعه و یکشنبه هفته آینده پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با برگزاری ۷ بازی آغاز می‌شود و پرونده این بازی‌ها روز یکشنبه هفته آینده با شهرآورد سرخابی‌ها بسته می‌شود.  

دیدارهای این هفته از  لیگ برتر فوتبال تحت شعاع شهرآورد پایتخت است و همه نگاه‌ها معطوف به این بازی است.

تراکتور- گل گهر سیرجان/ ورزشگاه یادگار امام تبریز ساعت ۱۷:۳۰

تیم فوتبال تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر پذیرای تیم فوتبال گل گهر سیرجان است. سرخپوشان تبریزی هفته گذشته برابر تیم ذوب آهن به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت و با ۵ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: تراکتور همچنان در حسرت خط حمله قدرتمند


شاگردان دنیزلی تاکنون آمار گلزنی شان ضعیف بوده است و در ۳ بازی فقط یک گل به ثمر رساندند و این موضوع باعث نگرانی هواداران تراکتور شده است.

شهرخودرویی ها در اندیشه تثیبت صدرنشینی / زردپوشان اصفهانی در انتظار لغزش شاگردان گل محمدی

البته کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند که هنوز ابتدای فصل است و بازیکنان جدید تراکتور نیاز به زمان دارند تا با سایر نفرات انطباق پیدا کنند. به هر حال دنیزلی باید تدابیری برای رفع نقطه ضعف تیمش در گلزنی بیندیشد تا در بازی‌های بعد شاهد گلزنی مهاجمان این تیم باشیم.

همچنین در ابتدا اعلام شد که هواداران تراکتور یک جلسه محروم هستند، اما طبق اعلام صادقیان مدیرعامل باشگاه با مساعدت و همکاری مسئولان فوتبال این محرومیت لغو شد و بازی این تیم برابر تیم گل گهر با تماشاگر برگزار می‌شود.

به هر حال تراکتوری‌ها با حمایت پرشور‌های تبریزی قصد دارند از سد حریف سیرجانی خود عبور کنند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا ببخشند.  

در آن سوی میدان، تیم گل گهر سیرجان که امسال به لیگ برتر فوتبال راه یافته است از ۳ بازی ۳ تساوی را بدست آورده است و در رتبه هشتم قرار دارد.

تیم گل گهر سیرجان قصد دارد طلسم تساوی‌های خود را در این بازی بشکند، اما کار سختی در تبریز پیش رو دارد.

شهر خودرو- فولاد خوزستان/ ورزشگاه  امام رضا (ع) مشهد ساعت ۱۹

تیم فوتبال شهر خودرو با هدایت گل محمدی تاکنون عملکرد درخشانی در لیگ برتر داشته است و تنها تیمی است که از ۳ بازی ۹ امتیاز کسب کرده است و در صدر جدول رده بندی حضور دارد.

شهرخودرویی ها در اندیشه تثیبت صدرنشینی / زردپوشان اصفهانی در انتظار لغزش شاگردان گل محمدی

شاگردان گل محمدی قصد دارند روند رو به رشد خود را ادامه بدهند و با پیروزی برابر حریف اهوازی خود صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تثبیت کنند.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال  فولاد خوزستان هفته گذشته برابر زرد پوشان اصفهانی به تساوی بدون گل دست یافت و این تیم اهوازی با ۲ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

این تیم اهوازی قصد دارد با برتری برابر تیم شهر خودرو ناکامی‌های خود را در لیگ برتر جبران کند، اما کار سختی برابر صدرنشین رقابت‌ها دارد.

پارس جنوبی جم- سایپا/ ورزشگاه تختی جم روز جمعه ساعت ۱۹:۳۰

تیم پارس جنوبی جم هفته گذشته برابر تیم گل گهر سیرجان به تساوی یک بر یک دست یافت و با ۲ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفت.

شهرخودرویی ها در اندیشه تثیبت صدرنشینی / زردپوشان اصفهانی در انتظار لغزش شاگردان گل محمدی

این تیم جنوبی قصد دارد از میزبانی خود استفاده کند و با برتری برابر نارنجی پوشان سایپا رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا ببخشد.

در آن سوی میدان، نارنجی پوشان سایپا هفته گذشته توانستند  در یک بازی پرگل برابر تیم نساجی مازندران به برتری دست یابند و با ۷ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

شاگردان ابراهیمی قصد دارند با برتری برابر تیم پارس جنوبی جم روند رو به رشد خود را ادامه بدهند، اما کار سختی در جم دارد.


بیشتر بخوانید: منصوریان و دنیزلی امتیازات را تقسیم کردند/ حسرت پیروزی بر دل استقلالی‌ها ماند/ شاگردان فرکی با یک امتیاز به تهران بازگشتند


پیکان- ماشین سازی/ ورزشگاه شهدای  شهر قدس ساعت ۱۹:۳۰

تیم فوتبال پیکان با هدایت فرکی تاکنون نتایج خوبی کسب نکرده و ۲ شکست و یک تساوی بدست آورده است و با یک امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

شهرخودرویی ها در اندیشه تثیبت صدرنشینی / زردپوشان اصفهانی در انتظار لغزش شاگردان گل محمدی

شاگردان فرکی تاکنون رنگ برد را ندیده اند و قصد دارند با برتری برابر تیم ماشین سازی ناکامی‌های خود را جبران کنند.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز هفته گذشته برابر تیم شهر خودرو با یک گل شکست خورد و با ۳ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان خطیبی  قصد دارند با امتیاز به تبریز بازگردند، اما کار سختی در شهر قدس پیش رو دارند.

سپاهان- نفت مسجد سلیمان/ ورزشگاه نقش جهان ساعت ۱۹:۳۰

تیم فوتبال سپاهان نتایج خوبی در لیگ برتر فوتبال گرفتند و با ۷ امتیاز در رتبه دوم جدول رده  بندی قرار دارند. آن‌ها قصد دارند از میزبانی خود نهایت استفاده را کنند و با پیروزی در این بازی روند رو به رشد خود را تداوم ببخشند. طلایی پوشان اصفهانی می توانند با برتری برابر تیم نفت مسجد سلیمان صدرنشین لیگ برتر شوند به شرطی که تیم شهر خودرو مقابل  حریف اهوازی خود شکست بخورد.

شهرخودرویی ها در اندیشه تثیبت صدرنشینی / زردپوشان اصفهانی در انتظار لغزش شاگردان گل محمدی

در آن سوی میدان، تیم نفت مسجد سلیمان رنگ برد را در لیگ برتر ندیده  و از ۳ بازی ۳ مساوی کسب کرده است. این تیم جنوبی قصد دارد طلسم تساوی‌های خود را برابر سپاهان بشکند، اما کار سختی در نصف جهان دارد.

نساجی مازندران- شاهین شهرداری بوشهر/ ورزشگاه شهید وطنی ساعت ۱۹:۲۰

تیم فوتبال نساجی مازندران هفته گذشته برابر نارنجی پوشان سایپا شکست خورد و با ۴ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد. این تیم شمالی قصد دارد با حمایت هواداران پرشور خود از سد تیم شاهین شهرداری بوشهر عبور کند تا جایگاه اش را در جدول رده بندی بهبود ببخشد.

شهرخودرویی ها در اندیشه تثیبت صدرنشینی / زردپوشان اصفهانی در انتظار لغزش شاگردان گل محمدی

در آن سوی میدان، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که امسال به لیگ برتر فوتبال آمده است در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و با یک تساوی و ۲ شکست و کسب یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

این تیم اهوازی نیاز به ۳ امتیاز این بازی دارد تا از وضعیت بحرانی نجات یابد، اما کار سختی در ورزشگاه وطنی دارد.

صنعت نفت آبادان- ذوب آهن اصفهان/ ورزشگاه تختی ساعت ۱۹:۴۵

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته برابر پرسپولیس با یک گل شکست خورد و با ۴ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد.

برزیل ایران قصد دارد با حمایت هواداران خونگرم خود این بازی را پیروز شود تا شکست هفته قبل را جبران کند.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان هفته گذشته در خانه خود برابر تیم تراکتور با تساوی بدون گل متوقف شد و با ۲ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد. این تیم اصفهانی وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارد به همین علت به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد، اما برای کسب امتیاز در آبادان کار سختی دارد.

شهرخودرویی ها در اندیشه تثیبت صدرنشینی / زردپوشان اصفهانی در انتظار لغزش شاگردان گل محمدی


بیشتر بخوانید: کنعانی و کُری خوانی برای استقلال بعد گلزنی!


استقلال- پرسپولیس / ورزشگاه آزادی ساعت ۱6

نودمین شهرآورد پایتخت میان استقلال و پرسپولیس روز یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و همه نگاه‌ها به سمت این بازی است تا ببینند کدام تیم برنده این بازی حساس و مهم خواهد بود.  

به هر حال شهرآورد پایتخت با وجود اینکه ۳ امتیاز بیشتر ندارد، اما از حساسیت خاصی برخوردار است و همین موضوع باعث شده  این ۲ تیم با احتیاط بازی کنند و شاهد تساوی‌های زیاد در شهرآورد‌ها باشیم.

هر دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس شرایط متفاوتی در جدول رده بندی دارند، اما به گفته کارشناسان  شرایط شهرآورد پایتخت با سایر بازی‌ها متفاوت است و هر تیمی که در روز بازی تمرکز بیشتری داشته باشد برنده این دیدار است.

تیم فوتبال استقلال تاکنون طعم پیروزی را در لیگ نوزدهم نچشیده است و با یک شکست و ۲ تساوی و کسب ۲ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد.  به هر حال آبی پوشان پایتخت قصد دارند با حمایت هواداران خود برنده شهرآورد پایتخت شوند تا علاوه بر کسب نخستین پیروزی در لیگ برتر دل هواداران خود را شاد کنند.

استراماچونی سرمربی استقلال که نخستین حضور خود را در شهرآورد پایتخت تجربه می‌کند به خوبی می‌داند این بازی برای هواداران این تیم اهمیت دارد به همین علت همه تلاش خود را می‌کند تا برابر کالدرون سرمربی پرسپولیس به پیروزی دست یابد.

شهرخودرویی ها در اندیشه تثیبت صدرنشینی / زردپوشان اصفهانی در انتظار لغزش شاگردان گل محمدی

در آن سوی میدان، تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به پیروزی دست یافت به همین علت با روحیه بالا به مصاف رقیب سنتی خود استقلال می‌رود.

سرخپوشان پایتخت تاکنون ۲ برد و یک باخت کسب کرده است و با ۶ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارند. آن‌ها قصد دارند با برتری در این بازی، اختلاف امتیازی خود را با رقیب سنتی خود بیشتر کنند و جایگاه خود را در جدول رده بندی افزایش بدهند.

در ابتدا سهمیه تماشاگران شهرآورد پایتخت قرار بود  ۹۰ به ۱۰ باشد، اما با تصمیم شورای تامین این بازی به صورت مساوی  ۵۰ به ۵۰ برگزار می‌شود.

جدال استرماچونی و کالدرون در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود، چرا که هر ۲ مربی اولین شهرآورد پایتخت را تجربه می‌کنند و باید دید تفکرات کدام مربی بر دیگری غلبه می‌کند.

به هر حال  باید دید در پایان شهرآورد پایتخت هواداران کدامیک از تیم‌ها راضی به خانه خود باز می‌گردند.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس یک - صنعت نفت آبادان صفر/ سرخپوشان با پیروزی به مصاف شهرآورد رفتند


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.