بسته اخبار حوادث امروز ۲۷ شهریورماه ۹۸؛

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری/ کشف مواد مخدر و قرص‌های روانگردان در قائم شهر

مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


کشف چوب جنگلی قاچاق در ساری


سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران کلانتری ۱۵ امام رضا (ع) در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی کامیون حامل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ صفر پور گفت: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر ۵ تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را به صورت غیر قانونی از جنگ‌های این شهرستان برداشت کرده بود، کشف کردند.

او افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


کشف مواد مخدر و ۹ هزار عدد قرص‌های روانگردان در قائم شهر


سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، و مجرمان سابقه دار، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک فروشنده مواد مخدر و کشف ۳ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک از این متهم شدند.

سرهنگ مرادی از دستگیری یک فروشنده قرص‌های غیر مجاز در اجرای این طرح خبر داد و گفت: در بازرسی از واحد صنفی متعلق به این متهم نیز ۹ هزار و ۶۹۲ عدد انواع قرص‌های غیر مجاز و روانگران کشف شد.

سرهنگ مرادی با اشاره به اجرای طرح بازدید از واحد‌های صنفی از پلمب ۵ واحد صنفی و ۴ انبار غیر مجاز مواد غذایی و بهداشتی و سلب امتیاز ۲ داروخانه در این شهرستان نیز خبر داد.

دستگیری سارق دوچرخه با ۲۰ فقره سرقت در بابل

سرهنگ سی دمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از پارکینگ منازل در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت دوچرخه و پمپ آب از پارکینگ منازل این شهرستان اعتراف کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.