خرید و فروش بیش از ۲۳۲ میلیارد ریال سهم در بورس همدان

مدیر بورس منطقه‌ای همدان از خرید و فروش ۲۳۲ میلیارد و ۱۸۹ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۸۶۰ ریال سهم در بورس همدان در هفته گذشته خبر داد.

خرید و فروش بیش از ۲۳۲ میلیارد سهم در بورس همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی اسکندری، مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: در هفته ی منتهی به تاریخ ۲۷ شهریور  در بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۷۰ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۵ سهم متعلق به ۲۶۴ شرکت به ارزش ۲۳۲ میلیارد و ۱۸۹ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۸۶۰ ریال مبادله شد.

او  با بیان اینکه  ۴۹ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۱ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است، گفت: طی این هفته ۵۸ نفر در دوره‌های آموزشی بورس که برای عموم علاقمندان برگزار می شود شرکت کردند و با مفاهیم بازار سرمایه و نحوه سرمایه گذاری در بورس آشنا شدند.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان با اشاره به معملات در تالار بورس اوراق بهادار کشور گفت: نزدیک به ۳۸ میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش تقریبی ۱۱۷ هزار میلیارد ریال در تالار‌های بورس اوراق بهادار در کل کشور معامله شد.

اسکندری بیان کرد: امروز چهارشنبه هم شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت تهران و پالایش نفت اصفهان بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند.

او ادامه داد: همچنین بانک تجارت، سایپا و ایران خودرو پربینندهترین شرکت‌های بورس بودند.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت:  شاخص کل بورس در هفتهی منتهی به تاریخ ۹۸/۰۶/۲۷ معادل ۲۹۴,۱۶۶ واحد بود که نسبت به هفتهی گذشته، ۵,۷۶۴ واحد کاهش یافت.

اسکندری بیان کرد: همچنین شاخص کل فرابورس هم با یک واحد افزایش به رقم ۳,۸۸۶ واحد رسید.

انتهای پیام/د.ا

تبادل ۷۰ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۵ سهم  در بورس همدان

برچسب ها: بورس کالا ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.