حمایت از کارخانه هایی که با خط مشی سالم در حال فعالیت اقتصادی هستند

دادستان نایین گفت: از کارخانه‌هایی که با خط مشی سالم در حال فعالیت اقتصادی هستند وامروز دچار رکود بازار و کاهش نقدینگی هستند حمایت می کنیم.

مهدی طارمی دادستان نایین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گفت: هدف مجموعه دادگستری و دادستانی نایین از بازدید‌های سرزده حفظ خط تولید و جلوگیری از هرگونه لطمه به کارگران شهرستان است که مدیران کارخانه‌ها می‌بایست نسبت به رفع مشکلات کارگران و مطالبات آن‌ها در اسرع وقت اقدام نمایند.

او افزود: کارخانه‌هایی که با خط مشی سالم در حال فعالیت اقتصادی می‌باشند و امروز بعضاً به جهت رکود بازار با کاهش نقدینگی روبه رو هستند از طریق کمیته حمایت از سرمایه گذاری دادگستری استان، هر گام موثری به صورت قانونی اقدام خواهیم کرد.

دادستان نایین بیان نمود: تذکرات لازم به مجموعه مدیریت کارخانه‌های سیمان خاکستری و سفید بنوید صورت گرفت و هر اقدامی به جهت رفع مشکلات سرمایه گزاری و کارگران از طریق دادستانی باشد صورت می‌گیرد.

او گفت: برخی مشکلاتی که مدیران کارخانه‌ها بیان نمودند موجه است، ولی اگر خط مشی سالمی در کارخانه وجود نداشته باشد و با مدیریت ضعیف و عامدانه به مسیر غلط برود دادگستری ورود پیدا کرده و نسبت به آن برخورد قانونی اقدام می‌شود.

انتهای پیام/م

 

کارخانه ها، زیرذره بین دادستان نایین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.