داورزنی: فدراسیون‌های باید از سفر‌های غیرضروری جلوگیری کنند

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی فدراسیون‌های غیر المپیکی باید از اعزام‌ها و سفر‌های غیرضروری جلوگیری کنند.

داورزنی: فدراسیون‌های باید از سفر‌های غیرضروری جلوگیری کنندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان در نشست روسای فدراسیون‌ها از اولین پرداختی به هیات‌های ورزشی استان‌ها که به زودی محقق می‌شود، خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش گفت: جدول اولین بخش از پرداختی وزارت ورزش و جوانان به هیات‌ها تهیه شده و از طریق فدراسیون‌ها به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

فرامرزیان، مشکلات مالیاتی فدراسیون‌ها را هم مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکلات فدراسیون‌ها اقدامات خوبی را آغاز کرده و در صدد حل این مشکلات هستیم که فدراسیون‌ها نیز باید همکاری لازم را داشته باشند.

داورزنی: باید از اعزام‌های غیرضروری جلوگیری شود

محمدرضا داورزنی در نشست مشترک با روسای فدراسیون‌ها اهمیت تعامل روسای فدراسیون‌ها و مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: روسای فدراسیون‌ها به عنوان رییس مجمع هیات‌های استانی خود باید در جهت تقویت ورزش حمایت و پشتیبانی لازم را انجام دهند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اهمیت اعزام‌های رشته‌های المپیکی را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی فدراسیون‌های غیر المپیکی باید از اعزام‌ها و سفر‌های غیرضروری جلوگیری کنند.

تقی‌زاده: حمایت از فدراسیون‌ها باعث تقویت وزارت ورزش خواهد شد

جمشید تقی‌زاده معاون امورحقوقی و مجلس و استان‌های کشور نیز در این نشست با تاکید بر قانون مداری و حمایت‌های وزارتخانه در ابعاد مختلف از فدراسیون‌ها بیان کرد: معتقدیم حمایت از فدراسیون‌ها باعث تقویت و اعتلای وزارت ورزش است.

معاون وزیر همچنین تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص ورزش و دیپلماسی صلح را مورد توجه قرارداد و اظهار داشت: رهنمود‌های مقام معظم رهبری را در برنامه ریزی‌ها در دستور کار داریم.

او با بیان اینکه تقویت و اعتلای فدراسیون‌ها تقویت و اعتلای وزارت ورزش است تاکید کرد: همیشه سعی می‌کنیم که حامی فدراسیون‌ها باشیم و برای رسیدن به این مهم تلاش می‌کنیم بیشترین نقش را برای فدراسیون‌ها داشته باشیم.

او در بخش دیگری از سخنانش از فدراسیون‌های ورزشی خواست تا گزارشی از موفقیت‌های رشته‌های زیر مجموعه خود تهیه کنند و به معاونت پارلمانی داده شود تا بتوانیم دستاورد‌ها را به مجلس گزارش کنیم.

تقی زاده در ادامه این نشست توجه به استان‌های محروم برای برگزاری رویداد‌های ورزشی را مهم و اثرگذار دانست و اظهار داشت: به این ترتیب علاوه برتوسعه ورزش در حوزه‌های همگانی و قهرمانی و زیر ساختها، نشاط اجتماعی، موضوع اوقات فراغت نیز به این واسطه در فضایی سالم پر خواهد شد.

او در بخش دیگری از سخنانش برگزاری مجامع فدراسیون‌های را به دلیل بررسی وضعیت رشته‌های ورزشی را مورد توجه قرار داد و از روسای فدراسیون‌ها خواست تا در جلسات مجامع حضور داشته باشند.

تقی زاده مطالبی را در خصوص اقدامات صورت گرفته در بخش حقوقی این معاونت بیان کرد و با مهم خواندن این بخش از فعال ساختن شورای حل اختلاف برای رفع و بررسی موارد اختلافات در بخش ورزش خبرداد و اظهار داشت: در این باره اقدامات لازم با هماهنگی قوه قضاییه صورت گرفته است.

تقی زاده همچنین یادآور شد: توسعه زیرساخت‌های حقوقی به ویژه در حوزه دیپلماسی ورزشی در جهان بسیار مهم است که باید مورد توجه قرا بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار