موفقیت شورا‌های حل اختلاف خوزستان در مصالحه پرونده‌های مهم قتل

رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان گفت: شورا‌های حل اختلاف استان توانست از بین شورا‌های حل اختلاف استان‌های دیگر با مصالحه ۵۳ پرونده قصاص نفس مقام سوم کشوری را بدست آورد.

عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستاندر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به آمار و عملکرد شورا‌های حل اختلاف استان‌ها در زمینه انجام مصالحه‌ی پرونده‌های قتل در سال ۹۷، شورا‌های حل اختلاف استان با تلاش و کوشش اعضاء و کارکنان آن توانست با صلح و سازش ۵۳ پرونده قتل جایگاه سوم کشوری را کسب و بعنوان شورا‌های حل اختلاف برتر شناخته و معرفی گردد.

او افزود:  یکی از موفقیت‌های شورا‌های حل اختلاف استان استفاده از ظرفیت بزرگان، سران عشایر، نخبگان، معتمدین، مصلحین و افرادی که در سطح استان مورد مقبولیت مردم هستند چراکه مردم خوزستان پیش قدم در انجام صلح و سازش و حل و فصل دعاوی خود هستند.

زبیدی نیا بیان داشت: حل اختلاف خوزستان توانست در این چند سال با بهره گیری از ظرفیت بزرگان، سران عشایر، نخبگان، معتمدین، مصلحین و افرادی که در سطح استان مورد مقبولیت مردم هستند، پرونده‌های خیلی مهمی را با صلح و سازش مختومه کند و این صلح و سازش‌های صورت گرفته در ایجاد آرامش، امنیت و پیشگیری از وقوع جرم در استان تأثیر بسزایی داشته است.

رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان تصریح کرد: اقدامات شورا‌های حل اختلاف خوزستان با هدایت همکاران و مدیران قضایی مشهود است  مردم ولایی و خوب استان در همه امور پیشگام بوده و در زمینه حل اختلافات، رفع خصومت و ایجاد اصلاح ذات البین و صلح و ایجاد آرامش نیز از جایگاه والای در سطح کشور برخودار است.

انتهای پیام/م

مصالحه پرونده های قضایی در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.