فرمانده انتظامی استان ایلام :

تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی نیازمند عزم جدی است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در دستور کار این پلیس است و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی نیازمند عزم جدی و اتمام زیر ساخت‌های موجود در مهران است.

تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی نیازمند عزم جدی است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سردار نورعلی یاری در نشست قرارگاه اربعین در محل پایانه مرزی مهران گفت:علی رغم کمبود منابع مالی موجود، در زمینه توسعه زیر ساخت‌های موجود، الحمداله قدم‌های خوبی برداشته شده، اما برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند خدمتگذاری وعزم همگان هستیم.

او در ادامه با بیان اینکه در پایانه مرزی گیت‌های عبور زائران، نیازمند نصب سایه بان هستند، افزود:بایستی مسئولین امر در زمینه تجهیز پایانه مرزی مهران تلاش کافی را انجام دهند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پروژه پل سازی و راه سازی در مسیر زائران حسینی (ع) از اوجب واجبات است، اضافه کرد:راه اندازی گیت عودت زائران غیر مجاز در مهران بسیار ضروریست.

سرداریاری با بیان اینکه آماده سازی پد هلیکوپتر و فرودگاه قدیم مهران باید در دستور کار باشد، بیان کرد:مدیریت پارکینگ‌ها در مهران مهم است و از شهردار توانمند مهران می‌خواهیم با بسیج امکانات ونیروی انسانی واستفاده از تجربه کارکنان، با توجه بهحجم تردد بسیار زیاد زائران نسبت به توسعه پارکینگ‌ها اقدام کند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به نیازمندی پایانه مرزی مهران به چند دستگاه خودرو آب پاش در جهت خنک نمودن زائران در پشت گیت‌های خروجی، یادآور شد: در بحث حمل ونقل عمومی، باید با تمام ظرفیت ممکن نسبت به جابجائی زائران از مرز بین المللی مهران اقدام کرد.

سردار نورعلی یاری به زائرانی که قصد تردد با وسیل نقلیه شخصی به مهران را دارند توصیه کرد، نسبت به رعایت قوانین ومقررات راهنمائی ورانندگی وباپرهیز از سرعت وشتاب زدگی سفری ایمن را برای خود وخانواده هایشان رغم بزنند.

انتهای پیام/ د

خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.