از کشف ۶۰۴ کیلو موادمخدر تا ۳۰هزار لیتر نفت سفید قاچاق درکرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۴۲۷ کیلو تریاک و ۱۷۷ کیلو حشیش در عملیات پلیس شهرستان کهنوج خبر داد.

از کشف ۶۰۴ کیلو موادمخدر تا ۳۰هزار لیتر نفت سفید قاچاق درکرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان کهنوج بر اساس کار اطلاعاتی از دپوی یک محموله مواد مخدر در یکی از نقاط این شهرستان آگاه شدند.

او افزود: ماموران پس از شناسایی منزلی که محل دپوی مواد مخدر بود، ضمن هماهنگی قضائی در بازرسی از این محل ۴۲۷ کیلو تریاک و ۱۷۷ کیلوحشیش کشف کردند.

سردار ناظری اظهار داشت: در این رابطه یک قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به آغاز طرح‌های پاکسازی حومه مدارس از لوث خرده فروشان موادمخدر بیان کرد: مبارزه با معضل اعتیاد و قاچاق مواد مخدر یکی از ماموریت‌های اصلی پلیس است که تمامی رده‌ها به نوعی درگیر آن هستند و در این راستا با اولویت اقدامات اطلاعاتی اجرای ماموریت می‌کنند.

همچنین رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در عملیات پلیس کرمان خبر داد.

سرهنگ یداله حسن‌پور گفت: در تداوم امر مبارزه با قاچاق سوخت در استان کارآگاهان اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز مستقر در ایست و بازرسی سه راهی راین ،  یک دستگاه کامیون نفت کش مظنون به حمل سوخت قاچاق را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودروی مذکور که از منطقه اقتصادی کاوه به مقصد میرجاوه در حرکت بود ۳۰ هزار لیتر نفت قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی آن به مراجع قضایی، از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک در خصوص سوخت قاچاق را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ح

کشف مواد مخدر درکهنوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار