بسته‌های تشویقی برای مراکز کاریابی و کارفرمایان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان گفت: کمیته امداد در جهت اشتغال و به‌کارگیری مددجویان، بسته‌های تشویقی برای مراکز کاریابی و کارفرمایان در نظر گرفته است.

بسته‌های تشویقی برای مراکز کاریابی و کارفرمایانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان غلامرضا خواجه؛ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه این نهاد در جهت اشتغال و به‌کارگیری مددجویان، بسته‌های تشویقی برای مراکز کاریابی و کارفرمایان در نظر گرفته است، گفت: کارفرمایانی که از فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به‌کارگیرند علاوه بر پرداخت حق بیمه مددجو به مدت دو سال توسط این نهاد به ازای به‌کارگیری هر فرزند مددجو مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه توسط این نهاد نیز به آن‌ها پرداخت می‌شود.

او بابیان اینکه در صورت نیاز کارفرمایان به نیروی متخصص، این نهاد آمادگی آموزش فنی و حرفه‌ای به مددجویان را دارد، افزود: این اقدام باهدف حمایت از کارفرمایان و به‌منظور به‌کارگیری و اشتغال مددجویان انجام می‌شود.

او  مهم‌ترین برنامه‌های حوزه معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد را آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای، اجرای طرح‌های اقتصادی و کاریابی برای مددجویان ذکر کرد و بیان داشت: ۱۲۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کارشده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان در ادامه از ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان و فرزندان آن‌ها آموزش‌های فنی و مهارتی را فراگرفته‌اند.

انتهای پیام/ح

بسته های تشویقی کمیته امداد برای کاریابی ها

برچسب ها: کمیته امداد ، تشویقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار