لیگ برتر فوتسال؛

گیتی پسند باخت ولی قهرمان نیم فصل شد/ حفاری بعد از مدت‌ها برد

هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز چهارشنبه برگزار شد.

مس برد و قهرمان نیم فصل شد/ حفاری بعد از مدت‌ها بردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز به صورت همزمان با برگزاری تمام رقابت‌ها به پایان رسید.

مس سونگون ۳ - گیتی پسند ۲

در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های امروز لیگ برتر مصاف دو تیم مس سونگون و گیتی پسند قهرمان و نائب قهرمان دوره قبل لیگ به دیدار هم هم رفتند و در پایان این بازی زیبا و تماشایی تیم مس موفق شد با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ از سد نائب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها عبور کند ولی با وجود باخت، گیتی پسند قهرمان نیم فصل شد.

سن ایچ ساوه ۲ - ستارگان ورامین ۳

در دیگر بازی مهم و حساس امروز تقابل دو تیم سن ایچ و ستارگان ورامین از جذابیت خاص خودش برخوردار بود. در جایی که تیم ستارگان ورامین موفق شد با نتیجه عجیب ۳ بر ۲ از سد تیم مدعی قهرمانی یعنی سن ایچ ساوه عبور کند و با این پیروزی وضعیت خود را در جدول رده بندی سامان بخشید.

فرش آرا مشهد ۶ - اهورا بهبهان ۴

در ادامه بازی‌های امروز دو تیم فرش آرا و اهورا در سالن شهید بهشتی شهر مشهد به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی تیم فرش آرا موفق شد با نتیجه پر گل ۶ بر ۴ از سد تیم اهورا عبور کند و با این پیروزی به کار خود در رقابت‌های نیم فصل اول پایان دهد.

شهروند ساری ۳ - سوهان محمد سیما قم ۲

امروز در ساری بازی بین دو تیم شهروند و سوهان محمد سیما قم برگزار شد. این رقابت که در سالن مملو از تماشاگر شهید سید رسول حسینی شهر ساری برگزار شد.

تیم میزبان موفق شد با نتیجه بسیار نزدیک ۳ بر ۲ از سد تیم سوهان محمد سیما عبور کند و با پیروزی که در این مسابقه به دست آورد جایگاه خود را در جدول بهبود بخشید و به کار خود در رقابت‌های نیم فصل اول پایان داد.

آذرخش بندر عباس ۲ - مقاومت البرز ۳

در یکی دیگر از رقابت‌های امروز دو تیم آذرخش و مقاومت در بندر عباس به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی نزدیک و جذاب تیم مقاومت البرز موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ تیم مقاومت را شکست دهد و با این برتری پایان نیم فصل خود را با پیروزی به پایان رساند.

هایپرشهر شاهین شهر ۶ - شاهین کرمانشاه ۲

دو تیم هایپرشهر و شاهین کرمانشاه که هر دو در فصل قبل در رقابت‌های دسته اول بازی می‌کردند این فصل توانستند به رقابت‌های لیگ برتر صعود کنند. در بازی امروز تیم هایپر شهر موفق شد با نتیجه پر گل ۶ بر ۲ از سد نماینده کرمانشاه عبور کند و با این پیروزی وضعیت خود را در جدول سامان بخشید و با یک برد شیرین به تعطیلات نیم فصل رفت.

ملی حفاری اهواز ۳ - ارژن شیراز ۱

در یکی دیگر از بازی‌های مهم امروز دو تیم ملی حفاری و ارژن در سالن خالی از تماشاگر امام‌خمینی شهر اهواز به مصاف هم رفتند و در پایان این رقابت تیم حفاری موفق شد با نتیجه پر گل ۳ بر ۱ از سد نماینده شیراز گذر کند و با این پیروزی با روحیه بالا به تعطیلات نیم فصل رفت. تیم ملی حفاری به دلیل فحاشی هوادارنش به داور بازی با تیم سوهان محمد سیما قم تا اطلاع ثانوی از حضور تماشاگرانش محروم شده است.

لازم به توضیح است رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه ۹ آبان ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار