دعوت مسئولان خنداب از خانواده شهدا برای شرکت در کنگره ملی شهدا

مسئولان خنداب در دیدار با خانواده ۶ شهید ازآن‌ها برای شرکت در کنگره ملی شهدا ونقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس دعوت کردند.

دعوت مسئولان خنداب از خانواده شهدا برای شرکت در کنگره ملی شهدابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حاج علی بیگی فرماندار شهرستان خنداب، ثامنی رئیس بنیاد شهید این شهرستان و عزیزی مسئول سپاه خنداب به همراه موسوی امام جمعه این شهر از خانواده‌های ۶ شهید این شهرستان سرکشی کردند.

مسئولان شهرستان خنداب در این دیدار‌ها ضمن دلجویی و قدر دانی از خانواده شهدا از آن‌ها دعوت کردند تا در کنگره ملی نقش امام در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی که یازدهم مهرماه در مصلای بیت المقدس اراک برگزار می‌شود شرکت کنند.

مسئولان شهرستان خنداب در این سرکشی با خانواده‌های شهید اسداله حصاری، شهید سید رمضان علی حسینی، شهید ذوالفعلی اکبری، شهید احمد خندابی، شهید سید فخرالدین حسینی و شهید سید محمد حسینی مصطفوی دیدار و از صبر و استقامت آنان تجلیل کردند.

ستان مرکزی بیش از ۵ هزارو ۲۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده و بیش از ۸ هزار پیشکسوت جهاد و شهادت دارد.

اجلاسیه اصلی کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ۱۱ مهرماه با حضور مسئولان استانی و کشوری در مصلای بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

دیدار مسئولان خنداب با خانواده ۶ شهید و دعوت ازآن‌ها برای شرکت در کنگره ملی شهدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.