هایپر شاهین‌شهر با پیروزی پرگل به تعطیلات نیم‌فصل رفت

تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال به مصاف شاهین کرمانشاه رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری دست یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال تیم هایپر شاهین‌شهر دیروز و در ورزشگاه تختی شاهین‌شهر پذیرای شاهین کرمانشاه بود.

بازی را تیم هایپر که در خانه خود بازی می‌کردند بازی را هجومی آغاز کردند و در همان ابتدا به گل رسیدند و از شاهین پیش افتادند؛ شاهین بعد از گل زودهنگام برای جبران دست به کار شد، اما حملات این تیم شدت لازم را نداشت.

بازی در نیمه اول از سوی هر ۲ تیم پرفشار دنبال شد، اما این شاگردان مصطفوی بودند که حملات بیشتری را روی دروازه شاهین کرمانشاه ترتیب دادند، اما موقعیت‌های گل هایپر در چندین صحنه توسط کامبیز گمرکی به راحتی از دست رفت و بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم شاهین کرمانشاه برای جبران گل خورده وارد زمین شد و بازی هجومی را آغاز کرد، اما بر خلاف جریان بازی این هایپر بود که دوباره به گل رسید و از حریف پیش افتاد.

در ادامه نیمه دوم پرهیجان دنبال شد و شاهین که از سیستم پاور‌پلی استفاده کرد موفق شد ۲ گل بزند، اما در سوی دیگر گل‌های بعدی را از هایپر دریافت کرد تا این بازی در پایان با نتیجه ۶ بر ۲ به سود هایپر به پایان برسد.

به این ترتیب شاگردان مصطفوی در هایپر که هفته گذشته نیز مقابل ارژن به پیروزی رسیده بودند، دومین برد پیاپی و دومین برد خانگی خود را به دست آوردند و با روحیه خوبی به تعطیلات نیم‌فصل رفتند.

انتهای پیام/م

 

پیروزی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر مقابل شاهین کرمانشاه

برچسب ها: اخبارورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار