مدیرکل آموزش و پرورش گیلان؛

بیش از ۳۱ هزار کلاس اولی گیلان منتظر بازگشایی مدارس هستند

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بیش از ۳۱ هزار دانش آموز کلاس اولی مهر امسال راهی کلاس‌های درس می‌شوند.

بیش از ۳۱ هزار کلاس اولی گیلان منتظر بازگشایی مدارس هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: همزمان با جشن شکوفه ها، ۳۱ هزار و ۷۵۹ هزار دانش آموز کلاس اولی آغاز سال تحصیلی جدید را جشن می‌گیرند.

او با اشاره به فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی، افزود: جشن شکوفه‌ها ویژه دانش آموزان پایه اول روز یکشنبه ۳۱ شهریور در ۲ هزار و ۱۲۱ واحد آموزشی سراسر استان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: هزار و ۲۶۰ آموزگار الفبای خواندن و نوشتن را به این دانش آموزان یاد می‌دهند.

نادر جهان آرای افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده در قالب ستاد پروژه مهر تاکنون ۱۹۰ هزار و ۲۰۲ دانش آموز گیلانی در مقطع ابتدایی ثبت نام کرده اند که ۳۱ هزار و ۷۵۹ نفر در پایه اول ابتدایی سال تحصیلی را در یک هزار و ۲۶۰ کلاس درس آغاز می‌کنند.

او با اشاره به اهمیت و حساسیت نقش دوره پیش دبستانی در موفقیت تحصیلی آینده دانش آموزان، گفت: جشن غنچه‌ها نیز امسال با حضور حدود ۲۵۰۰۰ نوآموز پیش دبستانی در ۲۰۰۰ کلاس پیش دبستانی روز ۳۱ شهریور ماه در سراسر استان برگزارمی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به تقارن ایام محرم با بازگشایی مدارس و جشن غنچه‌ها و شکوفه ها، گفت: همه برنامه‌ها با رویکرد آموزشی و پرورشی متناسب باارزش‌ها و فرهنگ ملی - محلی و احترام به شعائر ماه محرم پیش بینی و اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام / ق

 

ورودبیش از ۳۱ هزار دانش آموز کلاس اولی گیلان به  مدرسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.