آغاز نام نویسی در سایت همیاران طبیعت منابع طبیعی و آبخیزداری+فیلم

رئیس اداره آموزش،ترویج و جلب مشارکت‌های مردمی منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از آغاز نام نویسی در سایت همیاران طبیعت منابع طبیعی و آبخیزداری خبرداد.

آغاز نام نویسی در سایت همیاران طبیعت منابع طبیعی و آبخیزداری+فیلمجواد زنگنه، رئیس اداره آموزش، ترویج و جلب مشارکت‌های مردمی منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به حفظ منابع طبیعی می‌توانند به  سایت hamyartabiatfrw.if مراجعه و با گرفتن کد رهگیری هموار طبیعت، نام نویسی کنند، گفت: این سامانه نخستین بار در کشور راه اندازی شده است تا اطلاعات همیاران طبیعت و آموزش به آن‌ها به طور جامع و سازماندهی شده انجام شود.

او ادامه داد: اداره آموزش، ترویج و جلب مشارکت‌های مردمی منابع طبیعی و آبخیزداری وظیفه برگزاری آموزش تخصصی بهره برداران و مجریان طرح‌های منابع طبیعی، شناخت مشکلات بهره برداران و جلب همکاری مردم، انتقال فناوری و یافته‌های تحقیقاتی، مشارکت مردم از طریق انجمن ها، تعاونی‌ها و تشکل ها، کلاس‌های آموزشی و ارتقای فرهنگ حفظ منابع طبیعی و آبخیزداری رابر عهده دارد.

زنگنه با بیان اینکه به زودی بخش دانشجویی همیاران طبیعت هم راه اندازی می شود افزود:هم اکنون افراد می توانند در بخش همیاران طبیعت دانش آموزی، محافظ و مروج در سایت ثبت نام کنند.

او با بیان اینکه به زودی در این سایت ثبت نام همیاران طبیعت دانشجویی هم راه اندازی می شود افزود: هم اکنون علاقه مندان می توانند در بخش همیاران طبیعت دانش آموزی، محافظ و مروج ثبت نام کنند.

رئیس اداره آموزش،ترویج و جلب مشارکت‌های مردمی منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان افزود: این همیاران بعد از گذراندن دوره های آموزشی می توانند ما را در حفظ ، احیا، توسعه و بهره برداری اهداف منابع طبیعی و آبخیزداری کمک کنند.

او ادامه داد: این همیاران و سایر فعالان منابع طبیعی و آبخیزداری در غالب گروه ها و تشکل های مردمی از ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ها می توانند مجوز گرفته و بر اساس اولویت در مزایده ها و مناقصه های این سازمان شرکت کنند.

 انتهای پیام/ا

آغاز ثبت نام برای همیاران طبیعت در استان همدان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.