بخشدار بسطام:

باز آفرینی ساختمان بخشداری بسطام مستلزم اختصاص بودجه ۳۰۰میلیونی است

علی باقری گفت: فرسودگی و مشکلات ساختمان بخشداری و تجهیزات و بنای پروژه به حدود ۳۰۰میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی باقری بخشدار بسطام در نشست هم‌اندیشی شورای شهر بسطام با استاندار سمنان ضمن اینکه قرار بود فاز یک ساختمان بخشداری طی هفته دولت به بهره‌برداری برسد، گفت: محوطه‌سازی و پارکینگ تقریباً آمادهو پیمانکار قول مساعد افتتاح آن را تا ۱۰ روز آتی داده است.

او ضمن بیان اینکه برای تجهیزات ساختمان ۳۰۰میلیون تومان اعتبار نیاز است، افزود: بهره‌برداری از این ساختمان نیازمند مساعدت و همراهی لازم نهاد‌ها است.

بخشدار بسطام بابیان اینکه سه‌راهی مجن نیازمند تقاطع غیر هم‌سطح است، ابراز داشت: این طرح دارای مصوبه سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان است، اما به دلیل دارا بودن مشکلات منابع طبیعی بایکوت ماند لذا با توجه به مشخص شدن پیمانکار می‌بایست این مشکل رفع شود.

باقری بابیان اینکه در آتش‌سوزی اخیر جنگل ابر حدود ۱۰ هکتار این جنگل باستانی دچار حریق شد، تصریح کرد: تجهیزات منابع طبیعی در حوزه اطفای حریق بسیار ضعیف و محدود است و این مهم می‌طلبد تا حداقل ماشین آتش‌نشانی هرچند کوچک در اختیار دهیاری ابر قرار گیرد.

او ضمن بیان اینکه چهار کلانتری بخش بسطام نیازمند امکانات ویژه است، اضافه کرد: سه روستای بخش بسطام شامل روستای گلستان با تجمعی شش روستا، قلعه‌نو خرقان و میغان قابلیت شهر شدن را دارند.

بخشدار بسطام همچنین بابیان اینکه آب و فاضلاب روستایی این بخش با مشکلاتی مواجه است، بیان کرد: کمبود آب نداریم، اما با هدر رفت آن مواجه هستیم که این مهم می‌طلبد تا اداره آب و فاضلاب روستایی در بسطام ایجاد شود.

انتهای پیام / م

سه روستای بخش بسطام قابلیت شهر شدن را دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار