توصیه سیدحسن نصرالله به فعالان فضای مجازی + فیلم

ویدئویی از توصیه های مهم سیدحسن نصرالله به فعالان فضای مجازی و هوشیاری آن‌ها در این فضا را مشاهده می‌کنید.

توصیه سیدحسن نصرالله به فعالین فضای مجازی +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان ضمن هشدار به اینکه هر موضوع کوچکی می‌تواند دستمایه تنش آفرینی شود، بر لزوم هوشیاری در استفاده از شبکه‌های اجتماعی تاکید می‌کند و توصیه های خود را خطاب به فعالان شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌کند.


بیشتربخوانید: رونمایی از نماهنگ زیبای «نفیر الفتح» برگرفته از سخنان سید حسن نصرالله +فیلم


نصرالله در بخشی از این ویدئو می گوید: "توصیه اخیر من در این راستا به همه برادارن و خواهران جوان و نوجوان به ویژه کسانی که در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند، این است که توجه آنان را به این نکته جلب کنم و هشدار بدهم و با خبرشان کنم که همواره کسانی هستند که از کوچکترین موضوعی مشکل به بار می‌آورند. امروز داستانی سرهم می‌کنند و مشکلی در مورد مسلمانان و مسیحیان، شیعه و سنی و جنبش امل و حزب الله به وجود می‌آورند.

 همه کسانی که شبکه‌های اجتماعی را پیگیری می‌کنند و یا جملاتی را در این صفحات می‌نویسند، باید بسیار هوشیار بوده و احتیاط کنند و بدانند که این صفحات دنبال می‌شوند و از آن برای کینه توزی و به بار آوردن مشکلات و تنش آفرینی استفاده می‌شود و این فقط به تلویزیون و رادیو و سخنرانی و مواضع علنی محدود نمی‌ماند."

در ادامه می توانید ویدئویی از توصیه های مهم سیدحسن نصرالله به فعالین فضای مجازی را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار