اینستاگرام پست‌های مربوط به جراحی‌های زیبایی و محصولات رژیمی را محدود می‌کند

اینستاگرام قصد دارد با نظارت بیشتر بر پست‌های منتشر شده از سوی کاربران، تبلیغات محصولات رژیمی و جراحی‌های زیبایی را محدود کند.

اینستاگرام پست‌های مربوط به جراحی‌های زیبایی و محصولات رژیمی را محدود می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران شبکه اجتماعی اینستاگرام تصمیم گرفتند که از این به بعد پست‌های مرتبط با جراحی‌های زیبایی و محصولات رژیمی را محدود کنند. سیاست جدید اینستاگرام علاوه بر محدودسازی پست‌ها، پاسخ و واکنش‌های کاربران نسبت به پست‌هایی با موضوعات اعلام شده را نیز محدود می‌کند.


بیشتر بخوایند: امکانات جدید برای تولیدکنندگان محتوا در بروزرسانی‌های جدید فیسبوک و اینستاگرام


اینستاگرام بستر بسیار مناسبی را برای تبلیغات گسترده جراحی‌‌های زیبایی و فروش انواع دارو و غذاهای رژیمی فراهم آورده است. در حال حاضر میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان در حین گردش اینستاگرامی تبلیغات بسیار زیای در مورد جراحی‌های قسمت‌های مختلف بدن مانند جراحی بینی، چشم و غیره را مشاهده می‌کنند و بارها نسبت به این موضوع انتقاد کرده‌اند. 

اینستاگرام پست‌های مربوط به جراحی‌های زیبایی و محصولات رژیمی را محدود می‌کند

اجرایی شدن قانون محدودسازی تبلیغات جراحی‌های زیبایی در اینستاگرام

حال اینستاگرام برای رضایت هرچه بیشتر کاربران خود، نظارت‌های اعمال شده بر پست‌های منتشر شده در این شبکه اجتماعی را افزایش داده و بیش از گذشته تبلیغات مرتبط با جراحی‌های زیبایی و محصولات رژیمی را محدود می‌کند. قوانین نظارتی جدید به طور هم‌زمان در فیسبوک نیز اجرا می‌شود و کاربران پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در آمریکا از این پس تبلیغات کمتری از جراحی‌های زیبایی را مشاهده می‌کنند. 

بسیاری از تبلیغاتی مرتبط با داروها و رژیم‌های غذایی کاهش وزن در اینستاگرام بارها از سوی پزشکان و مراجع معتبر غذایی و دارویی در سراسر جهان رد و خطرناک خوانده شده‌اند. کاربران زیادی پس از مصرف این داروها دچار مشکلات و بیماری‌های قلبی و عروقی شدند و به دلیل وجود نداشتن دفتر یا شرکت معتبر برای تولید و عرضه این داروها نتوانستند شکایتی را مطرح کنند. 

اما کالینز مدیر سیاست‌های عمومی اینستاگرام گفت: "ما به دنبال کاهش خطرات تبلیغات آسیب‌زننده به سلامت کاربران هستیم. حتی افرادی که از داروهای تبلیغ شده در اینستاگرام استفاده نمی‌کنند بعضا تحت فشارهای روحی قرار گرفته و به هیچ عنوان علاقه‌ای به مشاهده این تبلیغات ندارند."

اینستاگرام پست‌های مربوط به جراحی‌های زیبایی و محصولات رژیمی را محدود می‌کند

تحقیقات بی‌شماری در سراسر جهان نشان داده است تبلیغات اینستاگرامی نقش ویژه‌ای در ایجاد اختلالات غذایی و به وجود آمدن افسردگی در بین جوانان دارد.

انتهای پیام/

تبلیغات جراحی‌های زیبایی و محصولات رژیمی در اینستاگرام محدود می‌شود

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار