رئیس دانشگاه دامغان :

۲ رشته دکتری در دانشگاه دامغان ایجاد شد

عبدالعلی بصیری گفت: ۲ رشته دکترای علوم کامپیوتر و فیزیک نانو، با موافقت قطعی شورای گسترش آموزش عالی در این واحد دانشگاهی ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عبدالعلی بصیری  رئیس دانشگاه دامغان گفت : هم اکنون ثبت نام دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد در سراسر کشور در حال انجام است که با توجه به درخواست این دانشگاه، پذیرش دانشجویان ۲ رشته دکتری جدید نیز در ترم جاری انجام می‌شود.

او افزود: دانشگاه دامغان دارای ۳۰ رشته کارشناسی ارشد و ۱۶ رشته دکتری است که در ۲ رشته جدید نیز، تعداد هشت دانشجو پذیرش می‌شود.

بصیری تصریح کرد: طبق درخواست‌های ارسال شده، دانشگاه دامغان آمادگی پذیرش ۳۰۰ دانشجو در رشته‌های کارشناسی ارشد و ۲۳ دانشجو در رشته‌های دکتری را به سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام کرده است.

رئیس دانشگاه دامغان اضافه کرد: با توجه به تجربه سال‌های گذشته در زمان ثبت نام، اعلام صندلی خالی و تکمیل ظرفیت، عموما ۸۰ درصد از درخواست پذیرش محقق می‌شود.

رئیس دانشگاه دامغان خاطر نشان کرد: ثبت نام و پذیرش از دانشجویان کارشناسی ورودی جدید، پس از اعلام از سوی سازمان سنجش در این دانشگاه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ح

دانشگاه دامغان دارای ۳۰ رشته کارشناسی ارشد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار