ثبت نام بیش از ۲۸۷ هزار دانش آموز در سامانه سناد

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش آموزان دوره‌های تحصیلی مدارس دولتی و غیردولتی استان به صورت سیستمی در سامانه سناد ثبت نام کرده اند.

ثبت نام بیش از ۲۸۷ هزار دانش آموز در سامانه سنادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  محمدی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: براساس آخرین آمار تعداد ۲۸۷ هزار و ۵۹۵ دانش آموز دوره‌های تحصیلی مدارس دولتی و غیردولتی استان به صورت سیستمی در سامانه سناد ثبت نام کرده اند.

 محمدی افزود: تا پایان امروزحدود ۹۷ درصد دانش آموزان استان برای سال تحصیلی جدید در سامانه سناد ثبت نام کرده اند.

او گفت: تا کنون در دوره ابتدایی ۱۵۶ هزار و ۳۶۴ دانش آموز واجد شرایط، در دوره اول متوسطه ۶۷ هزار و ۷۳۶ نفر، ۱۲ هزار و ۲۱۷ نوآموز در دوره پیش دبستانی و یک هزار و ۲۷۵ دانش آموز در مدارس با نیاز‌های ویژه آموزش و پرورش استثنایی ثبت نام کرده اند.

محمدی تعداد دانش آموزان ثبت نامی در دوره متوسطه دوم را ۵۰ هزار و ۳ نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید از روز یکم مهر ماه، دانش آموزانی که نتایج امتحانات شهریور ماه را دریافت کرده و یا به هر دلیلی تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند، در اسرع وقت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

او با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از خرداد ماه آغاز شده است؛ گفت: پیش بینی می‌شود امسال تعداد ۳۰۰ هزار نفر در سامانه سناد ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ت

ثبت نام بیش از ۲۸۷ هزار دانش آموز در سامانه سناد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.