اوج رقابت نوجوانان بسکتبالیست، در رشت

رقابت‌های بسکتبال قهرمانی منطقه دو نوجوانان کشور از غروب چهارشنبه در رشت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهرداد ورزلدوست مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: استان‌های گیلان، البرز، قزوین و همچنین تیم توابع تهران در این مسابقات حضور دارند که به صورت دوره‌ای در رشت با هم به رقابت می‌پردازند.

او افزود: در جریان اولین دیدار از این دوره رقابت‌ها، تیم‌های بسکتبال نوجوانان قزوین و توابع تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم توابع تهران موفق شد با نتیجه ۶۹ بر ۴۱ حریف خود را شکست دهد تا این مسابقات را با پیروزی آغاز کند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد: همچنین در دومین بازی و آخرین دیدار روز اول این مسابقات، تیم‌های بسکتبال نوجوانان گیلان و البرز به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بسکتبال نوجوانان گیلان توانست با نتیجه ۸۱ بر ۶۲ حریف خود را شکست دهد تا به این ترتیب میزبان شروع قدرتمندانه‌ای در این مسابقات داشته باشد.

او گفت: رقابت‌های بسکتبال منطقه دو قهرمانی نوجوانان کشور که به رده زیر ۱۵ سال اختصاص دارد به مدت سه روز در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت برگزار می‌شود که در نهایت دو تیم برتر این گروه به مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ نوجوانان کشور راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/آ

 

آغاز مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان کشور در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.