اقدام زیبای سلبریتی ترک/ چند درصد از سلبریتی‌های وطنی دغدغه بوراک را دارند؟ + فیلم

سرآشپز معروف ترک با اقدام زیبای خود نشان داد که می‌شود سلبریتی بود و دغدغه‌ای جز اظهار نظرهای بی‌ربط در مورد حواشی داشت.

اقدام زیبای سلبریتی ترک/ چند درصد از سلبریتی‌های وطنی دغدغه بوراک را دارند؟+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  در بسیاری از کشورهای دنیا، افراد مشهور یا به اصطلاح سلبریتی، از جایگاه و محبوبیت خود در راستای کمک به دیگران به‌ویژه افراد نیازمند، بهره می‌برند. برای برخی از آنها گاهی حتی هیچ تفاوتی میان هموطنان خود با سایر مردم جهان وجود ندارد و سعی می‌کنند فارغ از جنسیت و یا نژاد به افراد نیازمند در اقصی نقاط جهان کمک کنند. 

آنها برای کمک به همنوعان خود دیگر نرخ تعیین نمی‌کنند و یا همانند برخی از سلبریتی‌های داخلی با زایمان در کشوری اروپایی و گرفتن اقامت آن کشور، شعار زنده باد وطن سر نمی‌دهند و یا با اظهارفضل‌های بیجا در مسائل مهم سیاسی و امنیتی کشورشان خلل ایجاد نمی‌کنند.

ویدئویی که در ادامه آمده صحنه‌هایی از اقدام زیبای یک سلبریتی ترک به نام بوراک است. سرآشپز معروفی که با حضور در مناطق محروم و حاشیه نشین کشورش و بردن هدیه‌های فراوان برای کودکان، روزی خاطرانگیز و فراموش نشدنی را برای آنها رقم زد و در عمل سلبریتی بودن را ثابت کرد. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: سلبریتی ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۱۱:۲۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
یه زمانی آمار مهاجرت توی ایران نزدیک به صفر بود
آخه وضعیت ایران و ترکیه چه شباهتی داره که میگین اونجا کسی بچه شو خارج به دنیا نمیاره
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaz,e Iran
۱۶:۲۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
از گزارش همین خبر وام بگیرم و بگم که سلبریتی های واقعی باید چنین منش و رفتاری داشته باشند . نه اینکه خودشان را در تمام مسائل کشور دخیل کنند . از ورود آمپولهای تاریخ مصرف گذشته و یا تبلیغ داروهای غیرمجاز و دخالت در امور پزشکی ، بگیر ٫ تا زایمان فرزندانشان در کشورهای غربی . از حمایت کردن از منافقین و معاندین و جاسوسان و هتاکان به ائمهٔ اطهار ( علیهم السلام ) تا شرکت کردن در مجالس و مهمانی‌های مختلط در سفارتخانه‌های کشورهای غربی ، از دخالت در امور قضایی کشور تا دخالت در اجرای صحیح قانون اساسی کشور و اظهار نظر در مورد مسائل امنیتی و اجتماعی و فرهنگی و مذهبی . از به تصویر کشیدن سلاح های گرم و سرد در فضاهای مجازی تا تشویش اذهان عمومی که منجر به قتل بشه و موضوعات مختلف دیگه . به این افراد که نمیشه گفت سلبریتی . این افراد سودجو و نان به نرخ روز خور حتی لیاقت ندارن که اسم هنرمند و سلبریتی رو واسشون بکار برد . چه برسه تا واسشون اهمیت و ارزش قائل بشیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
درودخدابرانسان‌های‌خیراندیش‌ودرستگاراجرش‌با
خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
یاشاسین
آخرین اخبار