واکنش نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی به مهاجرت آیلین بابکی

پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی به خبر مهاجرت آیلین بابکی به استرالیا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آیلین بابکی بانوی دوومیدانی کار کشورمان و قهرمان پرش ارتفاع که به پرنده ایران معروف است درمصاحبه ای اعلام کرده که به علت میزبانی ضعیف فدراسیون و امکانات اندک مسابقات  قصد ترک ایران را دارد و به کشور استرالیا می رود تا در کمپ تمرینی قدرتمند رکورد خود را افزایش بدهد.

پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان  فدراسیون دوومیدانی درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: آیلین بابکی یکی از دوومیدانی کاران خوب کشورمان است و مدتی پیش او ازدواج کرد و به علت اینکه همسرش در استرالیا حضور دارد به این کشور می رود تا در آنجا زندگی کند.

او در واکنش به اظهارات بابکی در باره اینکه  امکانات ضعیف فدراسیون باعث مهاجرتش به استرالیا شده است، گفت: بابکی اظهاراتش درست نیست  که امکانات فدراسیون دوومیدانی را دلیل مهاجرتش به استرالیا بیان کرده است چرا که او به خاطر اینکه همسرش در این کشور ساکن است  قصد مهاجرت به استرالیا را دارد. بابکی زیر نظر گرگانی مربی اش تمرین می کند و هیئت دوومیدانی گلستان هم امکانات خوبی در اختیار این ورزشکار قرار داده تا بتواند خوب تمرین کند.


بیشتر بخوانید: قهرمانی آسان پرداخت در لیگ دوومیدانی


بهزادی بیان کرد: علاوه بر این بابکی به علت اینکه مراسم ازدواجش با مرحله اول مسابقات قهرمانی باشگاه ها همزمان بود در نهایت نتوانست در این مرحله شرکت کند و در مرحله دوم لیگ دوومیدانی هم نتوانست رکورد خوبی بزند و رتبه خوبی هم در این دوره از مسابقات بدست نیاورد. ما از مدت‌ها پیش می دانستیم که بابکی قصد رفتن به استرالیا دارد و قرار است در آنجا زندگی کند. البته من به بابکی گفتم که در استرالیا هم تمرین کند تا آمادگی اش را حفظ کند و بتواند به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات شرکت کند.به هر حال آرزوی موفقیت برای بابکی در کشور استرالیا را دارم. 

انتهای پیام/

اظهارات بهزادی درباره خبر مهاجرت بانوی دوومیدانی کار کشورمان به استرالیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار