توضیحات وزیر دفاع لبنان درباره تجاوز صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت

الیاس بوصعب در نشستی خبری درباره تجاوز صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت با استفاده از دو پهپاد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، الیاس بوصعب، وزیر دفاع لبنان در نشست خبری درباره تجاوز صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت با استفاده از دو پهپاد اعلام کرد: اسرائیل به شکلی خطرناک به تغییر قواعد درگیری اقدام کرده است. ارتش لبنان همواره دستور دارد با هرگونه تجاوزی مقابله کند.

وزیر دفاع لبنان همچنین گفت: اسرائیل خود کنترل عملیات دو هواپیمای بدون سرنشین را از طریق هوا و دریا در دست داشت. لبنان در دفاع از خود در رویارویی با تجاوز آشکار اسرائیل است و از هیچ اقدامی برای پاسخ به تجاوزات کوتاهی نمی‌کند.

بوصعب گفت: اقدام پهپاد اسرائیلی در نقض حریم هوایی ضاحیه، خطرناکترین اقدام خصمانه از زمان جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ بود. این پهپاد، حرکت هواپیما‌ها در آسمان فرودگاه بین المللی بیروت را به خطر انداخت. هدف پهپاد اسرائیلی، اجرای عملیات در داخل شهر بیروت بود. یکی از پهپاد‌ها از فرودگاه هامونیم در فلسطین اشغالی به پرواز درآمد و امکان هدایت آن از هواپیمای یو‌ای وی در آسمان وجود داشت. فناوری این پهپاد بسیار پیشرفته بود که نشان می‌دهد هدف آن اجرای عملیات تجاوزگرانه علیه کشور بود.

او افزود: تحقیقات ثابت کرد طرح اسرائیل ارسال چند پهپاد همزمان با وجود هواپیمایی از نوع یو‌ای وی بود. چند هواپیما برای کنترل دو پهپاد در آسمان لبنان حضور داشتند. یکی از دو پهپاد، چهار و نیم کیلوگرم مواد منفجره را حمل می‌کرد و یکی از پهپاد‌ها هم ۴ بال و ۸ موتور داشت. یکی از این پهپاد‌ها توانایی حمل ۷۵ و نیم کیلوگرم محموله را دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
اسراعیل داره روز به روز ضعیف میشه
برای همین داره دستوپا میزنه
دیگه وقتشه جنگ بزرگ که همه منتظرشن راه بندازیم
آخرین اخبار