صنعتگر قطع نخاع شده سوژه این هفته برنامه از آسمان

جانباز قطع نخاع قدرت الله چراغی یک صنعتگر تمام عیار است که در برنامه این هفته «از آسمان» زندگی اش روایت می شود.

صنعتگر قطع نخاع شده سوژه این هفته برنامه از آسمانبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جانباز قطع نخاع قدرت الله چراغی، یک صنعتگر تمام عیار است. به طوری که تولیدات شگفت انگیزش در یک کارگاه کوچک خانگی آدم را حیرت زده می‌کند.

خورشیدی فر تهیه کننده و کارگردان مجموعه تلویزیونی درباره این قسمت گفت: ما در سفر کاروان جانباز‌های ۷۰ درصدی به عتبات با او آشنا شدیم و همین آشنایی بهانه‌ای شد تا سری به کارگاه و خانه زندگی اش بزنیم.

وی افزود: جانباز چراغی و پسرش دو نفری نمونه‌های جالبی از ماشین آلات مدرن راهسازی و بالابر‌ها را در کارگاهشان می‌سازند که نشان می‌دهد در صورت حمایت قادر به تولید انبوه و صنعتی آن هستند.

خورشیدی فر عنوان کرد: بی تردید بیننده‌های دوست داشتنی از آسمان پای این برنامه علاوه بر آشنایی با هنر دستان وی در جریان حال و هوای حماسی خانواده اش نیز قرار خواهند گرفت که برای تازه ماندن داستان به جزئیات آن اشاره نکنیم، بهتر است.

مجموعه از آسمان جمعه ۲۹ شهریورماه ساعت ۱۶ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

گفتنی است در تولید این مجموعه آقایان سعید سلیمانی (تدوینگر و تصویربردار)، نادر گهرسودی (گوینده)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویر)، عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی) و حمید بناء (نویسنده) مشارکت دارند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۵:۲۴ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
چطور میشه با اقای چراغی ارتباط گرفت؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا واعظی
۱۸:۴۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
سلام
چگونه می توانم با آقای چراغی ارتباط بر قرار کنم ؟