تجلیل از فعالان رسانه‌ای هفدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در یزد

در مراسمی از فعالان رسانه‌ای هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی در یزد تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، احمد پهلوانیان، در مراسم تجلیل از فعالان رسانه‌ای هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی که به میزبانی یزد برگزار شد، گفت: همه به عشق حسین (ع) پای کار آمدند و اتفاقی بزرگ را در استان یزد رقم زدند.

پهلوانیان افزود: هر قدمی که در مسیر خدمت به اهل بیت برداشته شود اجر بزرگی در پی دارد که انسان نتیجه آن را نه تنها در دنیا بلکه در آخرت خواهد دید.

او با اشاره به شایعه‌هایی در خصوص دریافت هزینه‌های هنگفت از حسینیه‌ها برای پخش زنده مراسم عزاداری اظهار داشت: مسیر و هدف زندگی همه مشخص است و به عشق حسین(ع) است که یک نفر برای به تصویر کشیدن دلدادگی مردم به اهل بیت شبانه روز پای کار است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با بیان اینکه استودیو حسینیه برای اولین بار در سیمای مرکز یزد راه اندازی شد، افزود: برنامه بفرمایید روضه می‌تواند برنامه شاخص این مرکز در ایام محرم شود.

محمد علی شاه حسینی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد نیز در این مراسم با قدردانی از رسانه‌های استان برای انعکاس گسترده هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی گفت: همه‌ی دستگاه‌های استان زیر بیرق حسین (ع) جمع شدند تا این اجلاس را به بهترین نحو برگزار کنند.

شاه حسینی افزود: محبت، صمیمیت و هماهنگی بین دستگاه‌ها رمز موفقیت این اجلاس بود و به اذعان حاضران این اجلاس این دوره از بهترین دوره‌های اجلاس پیرغلامان در کشور بود.

او با اشاره به اینکه تمام هزینه‌های این اجلاس با همت خیران تامین شد اظهار داشت: حتی یک درصد از هزینه‌های این اجلاس را نیز دولت پرداخت نکرده است.

انتهای پیام/ غ

از فعالان رسانه‌ای هفدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در یزد تجلیل  شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار