خط و نشان فرماندار یزد برای متخلفان حوزه آب

فرماندار یزد گفت: متخلفان حوزه آب شهرستان یزد شناسایی و با آن ها برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید محمد رستگاری، فرماندار یزد در نشست شورای حفاظت از منابع آب شهرستان یزد گفت: موضوع نصب کنتور هوشمند بر چاه های آب کشاورزی، صنعتی و دستگاه های دولتی نظیر شهرداری با جدیت پیگیری و با متخلفان برخورد خواهد شد.

رستگاری به ارائه تسهیلات، جهت نصب کنتور های هوشمند اشاره کرد و افزود: این اقدام به منظور تشویق بهره برداران چاه های آب مجاز یزد انجام می شود.

فرماندار یزد اضافه کرد: طرح خاموشی چاه های آب در فصل پاییز و زمستان امسال نیز همچون سال های گذشته در راستای جلوگیری از برداشت‌های بی‌رویه و افزایش راندمان تولید در واحد سطح در بخش کشاورزی، اجرا می شود.

رستگاری با بیان اینکه احیاء و بازگشایی مسیل مرکزی شهر یزد یک اقدام حیاتی  مهم برای شهر یزد بشمار  می آید، اظهارداشت:  فاز های اجرایی بازگشایی مسیل مرکزی شهر یزد، توسط شهرداری و با همکاری سایر دستگاه های شهرستان در حال پیگیری و انجام است.

فرماندار یزد به شناسایی فاضلاب‌های ورودی به قنات زارچ اشاره کرد و ادامه داد: گفتمان هایی در خصوص پاکسازی آب قنات زارچ  با متولیان مراکزی که اقدام به تخلیه فاضلاب ها به این قنات می کنند، صورت گرفته و امیدواریم مراحل پاکسازی و روان سازی آن هرچه زودتر به پایان برسد.

انتهای پیام/ غ

برخورد جدی با متخلفان حوزه آب 

برچسب ها: آب ، جهادکشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.