دبیر اجرایی سوگواره محرم:

سوگواره مهر محرم در استان سمنان برگزار می‌شود

میثم قدس‌پور گفت: سوگواره بین المللی مهر محرم با هدف گسترش نهضت عاشورای حسینی در استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، میثم قدس‌پور به برگزاری مسابقه سوگواره مهر محرم در استان سمنان اشاره کرد و گفت: این مسابقه با هدف گسترش نهضت عاشورای حسینی برپا می‌شود.

او افزود: این مسابقه در بخش‌های مختلفی همچون هنر‌های دیجیتال شامل فیلم کوتاه سه دقیقه و عکس، رسانه‌های برخط شامل سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزار‌های هوشمند و همراه، چندرسانه‌ای و بازی برگزار می‌شود.

دبیر سوگواره بین‌المللی مهر محرم محور‌های این مسابقه را آئین‌ها و نماد‌های عاشورایی مانند آیین‌های عزاداری محرم، راهپیمایی اربعین حسینی، نماز ظهر عاشورا و امام حسین (ع) و انسانیت، امام حسین (ع) و امت اسلامی، مودت و محبت اهل‌بیت (ع)، مقاومت و صبر عاشورایی و امربه‌معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

قدس پور از راه‌اندازی پویش جهانی مهر محرم با هشتک‌های فارسی #مهر_محرم، #مهر_حسینی و عربی #حب_الحسین_یجمعنا، #حب_الحسین_یرفعنا و انگلیسی #hussainUnitsUs و #kindMoharram در فضای مجازی خبر داد.

او هدف از راه‌اندازی این پویش را نقش‌آفرینی فعال در حوزه فضای مجازی عنوان کرد و گفت: افزایش مشارکت مردمی در تولید محتوای دیجیتال با محوریت عاشورا از دیگر اهداف راه‌اندازی این پویش است.

دبیر سوگواره بین‌المللی مهر محرم تصریح کرد: آخرین‌مهلت شرکت علاقه‌مندان در این مسابقه سی‌ام آبان ماه امسال است.

قدس پور افزود: پایگاه اینترنتی www.mehremoharram.ir برای ثبت‌نام علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه قرار داده شده است.

انتهای پیام / ر

جزئیات برگزاری سوگواره مهر محرم در استان سمنان

برچسب ها: محرم 98 ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار