فرمانده سپاه ناحیه سرخه:

اجلاسیه شهدای سرخه برگزار می‌شود

عباسعلی کاظمی گفت: اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عباسعلی کاظمی فرمانده سپاه ناحیه سرخه با بیان اینکه اجلاسیه شهدای سرخه برگزار می‌شود گفت: ۱۰۰ عنوان ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در سرخه اجرا می‌شود.

او از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این هفته را برگزاری اجلاسیه شهدا در روز سوم مهرماه، یادواره شهدای دانش‌آموز در گلزار شهدای این شهرستان و همایش زنان ایثارگر در روز چهارم مهرماه امسال عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه افزود: دیدار با خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران، غبارروبی و گلباران مزار شهدا و برگزاری نشست‌های معرفتی و بصیرتی با محوریت دفاع مقدس در مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و مدارس این شهرستان از دیگر برنامه‌های دفاع مقدس است.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه کاروان‌های فرهنگی دفاع مقدس در مدارس برپا می‌شود گفت: راویان دوران دفاع مقدس در مدارس به روایتگری می‌پردازند و از ظرفیت این راویان در مساجد و مناطق روستایی این شهرستان نیز استفاده می‌شود.

او یکی دیگر از شاخص‌ترین عنوان برنامه‌های هفته دفاع مقدس را برگزاری رژه نیرو‌های مسلح عنوان کرد و گفت:۲ گروهان از بسیجیان شهرستان سرخه در این رژه حماسی در روز سی و یکم شهریورماه در سمنان حضور می‌یابند.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه بیان داشت: در حاشیه برگزاری اجلاسیه شهدا که از سوم تا پنجم مهرماه در سرخه اجرا می‌شود؛ مقررشده است نمایشگاه دفاع مقدس با چندین غرفه در محور‌های حجاب و عفاف، اقتصادی. مقاومتی، فرهنگ ایثار و شهادت برپا شود.

کاظمی تأکید کرد: فرهنگ دفاع مقدس باید در جامعه امروز ترویج یابد و نسبت به تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های آن دوران باید اهتمام ویژه‌ای اعمال شود.

انتهای پیام / ر

۱۰۰ عنوان ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در سرخه اجرا می‌شود

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار